فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس:
ما به آنها میگوییم:ما در هرجا بدون اینکه دستور العمل شوداز انقلاب و دستورات مقام معظم رهبری در هر زمینه ای پاسداری میکنیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۸۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
بعضی می گویند چرا سپاه و کار اقتصادی؟؟
خبر گزاری بسیج:فیاض الهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستات قدس،ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از اول انقلاب سپاه یارو یاور انقلاب بوده،هست و خواهد بود،اما تعجب آن است که بعضیها میگویند چرا سپاه و کار اقتصادی؟؟ما به آنها میگوییم :مادر سپاه بدون اینکه دستور العملی شود،یا بدون اینکه سلسله مراتب ابلاغ شود، در هر جایی که باشیم برای ما یک ابلاغ محسوب می شود، ودر همه جا برای خودمان تکلیف میدانیم که در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)قدم برداریم و کمکی برای اقتدار جمهوری اسلامی باشیم.

سرهنگ الهیاری با توجه به تاکید مقام عظمای ولایت،به اقتصاد مقاومتی ادامه داد:با توجه به وسعت و توانمندیهای شهرستان قدس که موجود است در همه عرصه ها میتوانیم اشتغال زایی را توسعه وآن را ایجاد کنیم.
وی اضافه کرد: در این زمینه بسیج سازندگی شهرستان قدس مبلغی بالغ بر(پنج میلیارد ریال)بابت طرح قالیبافی و گلیم بافی در این شهرستان هزینه کرده است،و اکنون با توجه به وجود ظرفیتی که در این شهرستان شاهد هستیم،شهر قدس به عنوان قطب برتر قالی بافی در نظر گرفته شده است.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس تصریح کرد:ما در شهرستان قدس 3هزار نفر قالیباف و 2هزار نفر گلیم باف داشتیم که در منازل خودشان اشتغال داشتند و از طرفی سازمانهای خاصی هم نداشتند،و معلوم نبود سفارش دهنده آنها چه کسی است!و کجا اجناسشان را به فروش می رسانند!و توانمندی خاصی هم نداشتندکه آنجا را سازماندهی کنند، اما بسیج سازندگی سپاه ناحیه قدس آنها را سازماندهی و اکنون به هدف اقتصادمقاومتی در این شهرستان مشغول به کار هستند.
فیاض الهیاری در خاتمه سخنان خود،از همه سازمانها و نهادها،بخصوص شهردار شهرستان قدس آقای محمد صادق کولیوند بابت همکاری با سازمان بسیج و سپاه در همه عرصه ها تشکر و قدردانی کرد،و یاد آور شد که همه سازمانهاو نهادهای شهرستان قدس در مسئله اقتصادی مقاومتی که از جانب مقام معظم رهبری تاکید شده است،گام اساسی بردارند.

ارسال نظرات