خبرهای داغ:
مسؤول شورای جبهه پایداری آذربایجان غربی گفت: ملت ایران در آزمون ولایتمداری پیروز می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۸۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی بعد از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، برای شرکت در یک آزمون ولایتمداری دعوت شده‌اند که امیدواریم با نگاهی توام با بصیرت ولی و مقتدای خود را خوشنود کرده و در این آزمون پیروز شوند.

وی با اظهار اینکه در چند روز اخیر مطالبی در شبکه‌های اجتماعی و محافل غیررسمی مبنی بر نهی شدن یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری برای شرکت در انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب منتشر می‌شد، خاطرنشان کرد: در این میان سیاسیون و رجال صاحب‌نام کشور تحلیل‌هایی را مبنی بر صحت داشتن یا بی‌پایه و اساس بودن این اخبار ارائه می‌کردند، ولی رهبر معظم انقلاب به صورت شفاف در درس خارج فقه به ابهامات موجود پایان دادند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در این باره می‌توان گفت رهبری تصریح فرمودند که این یک نصیحت و توصیه است که از روی خیرخواهی این نکته را فرمودند که «ورود شما را به مصلحت خودتان و کشور نمی‌دانم»، پس در زمینه فوق فرمایشات رهبری حکم حکومتی نیست، بلکه به نوعی ارشاد و توصیه خیرخواهانه است و می‌دانیم که امر ارشادی الزام‌آور نیست و کسی که از چنین امری تبعیت نکند، مواخذه نخواهد شد و و او را ضد ولایت فقیه نمی‌توان قلمداد کرد.

نوروزنژاد خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری ایجاب می‌کند که شخص در راستای منویات ولی خود حرکت و امور خود را بر اساس رضایت ولی امر تنظیم کند.

مسؤول شورای جبهه پایداری آذربایجان غربی این فرمایشات رهبری را نوعی به امتحان کشیدن میزان ولایتمداری شخص موردنظر و حامیان ایشان دانست و گفت: اگر چه هرکسی که فرمایشات رهبری را عمل نکند، مخالف رهبری قلمداد نمی‌شود، اما مطمئنا موافق و ولایتمدار هم نمی‌تواند خود را جا بزند.

نوروزنژاد اضافه کرد: موضوع مهم‌تر اینکه رهبری اشاره به حفظ وحدت و عدم دوقطبی‌سازی جامعه می‌کنند که بر همگان لازم بوده از فرمایشات رهبری تبعیت کنند، چرا که حفظ نظام مهم‌ترین مسئله است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این فرمایشات تصریح کرده‌اند که «این توصیه بدون دخالت دیگران و متاثر از بقیه بوده است، همچنین کسانی می‌گویند چرا رهبری از بلندگو نمی‌گوید، این هم از پشت بلندگو» که این فرمایشات راه را برای هرگونه تحریف و تحلیل غلط می‌بندد.

این فعال سیاسی یکی از اصول جبهه پایداری را ولایت‌پذیری و ولایتمداری همچنین حرکت بر محور ولایت فقیه دانست و یادآوری کرد: جبهه پایداری تاکنون هیچگونه حمایتی از شخص خاصی نکرده است و به طور قطع با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب چهره انقلابی و کارآمدی را به مردم معرفی خواهد کرد.

مسؤول شورای جبهه پایداری آذربایجان غربی بیان داشت: بدون تردید مردم انقلابی و ولایتمدار تابع فرمایشات رهبری خواهند بود، به طوری که در آینده نیز شاهد این می‌شوید که معادلات انتخاباتی کلا بهم می‌خورد و حامیان این جریان اعلام جدایی می‌کنند، چون اولویت قریب به اتفاق حامیان شخص موردنظر فرمایشات رهبری است.

ارسال نظرات