خبرهای داغ:
فرماندار ارومیه:

دولت اهتمام جدی برای احیای دریاچه ارومیه دارد

فرماندار ارومیه گفت: دولت اهتمام جدی برای احیای دریاچه ارومیه دارد.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۷۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عباس حسن‌خانی اظهار داشت: دولت اهتمام جدی و ویژه‌ای برای احیای دریاچه ارومیه دارد و در این خصوص شاهد عملکرد مثبتی از دولت هستیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای، دولت را محکوم به کم کاری در زمینه احیای دریاچه ارومیه می‌کنند، تصریح کرد: لازم است دید منصفانه‌ای به عملکرد دولت داشته باشیم تا بتوانیم اقدامات انجام گرفته در خصوص احیای دریاچه ارومیه را ببینیم.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه موضوع احیای دریاچه ارومیه موضوع ملی است، ادامه داد: تمام مسؤولان اشرافیت کامل بر وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه دارند و در این زمینه نیز تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند.

این مسؤول با بیان اینکه دریاچه ارومیه وضعیتی تثبیت شده دارد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در فصل‌هایی که بارش نزولات جوی بیشتر است میزان آب دریاچه ارومیه نیز افزایش یابد.

حسن‌خانی با بیان اینکه باید عملکرد دولت در احیای دریاچه ارومیه به مردم بازگو شود، خاطرنشان کرد: برای اینکه وضعیت دریاچه ارومیه به تثبیت برسد، اقدامات قابل توجهی توسط دولت انجام گرفته است.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه کمک‌های فعالان اجتماعی در احیای دریاچه ارومیه نیز قابل توجه است، ادامه داد: تلاش شده در چهارچوب قوانین، از توان این سازمانهای مردم نهاد نیز بهره گرفته شود.

این مسؤول با بیان اینکه در موضوع احیای دریاچه ارومیه تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم، اظهار داشت: برای این منظور آموزشهای همگانی برای تمام اقشار جامعه نیز برگزار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار