رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: پس از انقلاب از دل نظام اسلامی باید دولت اسلامی خارج شود و باید بدانیم تشکیل دولت اسلامی به نحو مطلوب و مقدور انجام نشده است.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۶۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار محمد امیرخانی در همایش بسیج کارمندان آذربایجان غربی اظهار کرد: در اولین سال دفاع مقدس شاهد بودیم که به پشتیبانی بیش از 40 کشور دنیا، 15 هزار کیلومترمربع از خاک ایران اشغال شد.

وی که در سالن مخابرات آذربایجان غربی سخنرانی می کرد، افزود: بعثی ها به سرکردگی قدرتهای بزرگ شرق و غرب با آنها همکاری داشتند اما سال اول سال کسب اعتماد به نفس بود به طوری که حدود 400 کیلومتر آزاد شد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: سال دوم که سال آزادسازی مناطق اشغالی میدانند 11 هزار و صد کیلومتر مربع آزاد شد و عملیات شکست حصر آبادان یکی از این عملیات است.

امیرخانی ادامه داد: در سال سوم رزمندگان اسلام موفق شدند که بخش قابل توجهی را آزاد کنند و حتی دشمن را تعقیب کنند که عنوان سال "تعقیب متجاوز" نامیده شد.

وی تصریح کرد: در سال چهارم شاهد تحولات نهان در جنگ هستیم که کارشناسان بررسی و دست یافته اند و در سال پنجم اقدامات سیاسی برای تعیین تکلیف جنگ و واسطه گزینی آغاز میشود و از سال ششم شاهد تغییر موازنه جنگ به نفع ایران و در نتیجه تشدید اقدامات سیاسی هستیم.

امیرخانی با اشاره به سالهای پایانی جنگ نیز اشاره کرد و گفت: سال هفتم معروف به سال سرنوشت در میدان جنگ بود و در سال هشتم جام زهر امام(ره) وجود دارد و در صحنه جنگ نظامی پایان دوران دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: به روایت آمار 220 هزار شهید داریم که 72 درصد آن در سن 16 تا 25 سال هستند و حدود 21 هزار شهید بیست ساله داریم.

امیرخانی عنوان کرد: همه اقشار مردم در جنگ بودند تا توفیق کسب سهمی از رشادتها داشته باشند تا اجازه ندهند به نظام اسلامی که محصول مجاهدت انسانهای گمنام است، دست اندازی شود.

وی همچنین به شهدای پیش از انقلاب اسلامی نیز اشاره ای کرد و افزود: هنوز روایت معتبر و متقنی از 17 شهریور 57 نداریم و تعداد شهدا نامشخص است چرا که طاغوتیها مجروحان را پشت کامیون به دریاچه نمک قم منتقل میکردند و هم اکنون نیز بسیاری از خانواده های 17 شهریور از اعضایشان خبر ندارند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: 8 سال دفاع مقدس حفاظت و صیانت از خون مطهر شهدا بود و هنوز هم تمام نشده است.

وی تأکید کرد: افرادی هستند که ادعا دارند داستان همان زمان تمام شده و دفع تهاجم و تثبیت نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاده اما باید بدانیم که امام خمینی(ره)گفت که بسیجیان به فکر ایجاد حکومت جهانی اسلام باشند و این شدنی است.

امیرخانی ادامه داد: مقام معظم رهبری هم گفته در کشور ما انقلابی بی سابقه بر مبنای اسلام واقع شد و بر اساس انقلاب نظام اسلامی شکل گرفت و از این رو مبتنی بر نظام اسلام لازم بود دولت وحاکمیت اسلامی مطلوب تشکیل شود.

وی افزود: حال پس از انقلاب از دل نظام اسلامی باید دولت اسلامی خارج شود و باید بدانیم تشکیل دولت اسلامی به نحو مطلوب و مقدور انجام نشده است.

امیرخانی با تأکید بر اینکه نتیجه خون شهدا باید تشکیل دولت اسلامی باشد، یادآور شد: برای خروج دولت اسلامی از بطن جهاد تلاش می کنیم و باید مشخص شود که جامعه اسلامی مدنظر رهبری تنها با دولت اسلامی محقق میشود و مقام معظم رهبری مقدمه تمدن اسلامی را دولت اسلامی می دانند.

وی اظهار کرد: اقداماتی توسط جوانان رخ میدهد که همان اتفاق در امریکا ناهنجاری محسوب میشود! این سخن خبرنگار امریکایی پس از حضور چندروزه در ایران است!

امیرخانی با بیان اینکه وضعیت کنونی جامعه محل تامل است و باید اقدامی شود، افزود: بازار اسلامی و دانشگاه و مدرسه و ورزشگاه اسلامی و اداره اسلامی باید درست شود و این موارد نیازمند دقت و توجه است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور تصریح کرد: سیستم ایزو الگوی کارمند ما نیست بلکه باید احکام متولی اسلام را مدنظر قرار داد و رسانه ها نیز به مقوله اسلام گرایی و اماکن اسلامی دقت کنند و سیمای کارگزاران علوی را ترویج دهند.

امیرخانی تأکید کرد: وظیفه ما این است که کارمند تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم تا اثرگذاری بر محیط تا تراز اسلامی باشد و در این بین شهدا بهترین الگوی ساخته شدن انسان و جامعه تراز اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: 312 شهید از 21 هزار شهید کارمند کشور از آذربایجان غربی است که باید الگوی ما برای ساختن ادارات اسلامی باشند.

امیرخانی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی اهداف و آرمانهای نظام است، ادامه داد: نماز جماعت، تکریم ارباب رجوع و پوشش اسلامی در ادارات باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.

وی افزود: همه چیز به دعاخوانی و ندبه نیست بلکه باید تمدن سازی از خود جامعه شروع شود و باید باید خودسازی و جامعه سازی مدنظر باشد.

امیرخانی با اشاره به فعالیت پایگاههای بسیج تصریح کرد: فعالیت پایگاه محور بسیج امری است که باید مدنظر باشد تا موفقیت در ادارات ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور خاطرنشان کرد: یک بار کم کاری باعث شد رهبری "این عمار" بگویند و دیگر اجازه نمیدهیم این جمله تکرار شود.

ارسال نظرات