خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران؛

حیات انقلاب‌اسلامی مدیون عاشوراست/ دشمن‌شناسی و درک درست از وقایع وظیفه روحانیون در سنگر تبلیغ است

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب‌اسلامی ایران حیات خود را مدیون عاشوراست، گفت: در شرایط فعلی 2 وظیفه برای روحانیون تعریف شده که شامل دشمن‌شناسی و درک درست از وقایع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۵۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام‌ و‌ المسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش طلایه‌داران تبلیغ که به‌مناسبت فرارسیدن ایام محرم‌الحرام در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: رهبری دین، سنگرنشینی برای دفاع از دین و تبیین و تبلیغ درست معارف دینی وظایف اصلی روحانیون در دیدگاه آیات و روایات اسلامی است.

وی افزود: شان سنگرنشینی روحانیون در برهه‌های زمانی مختلف گویای وظیفه خطیر این قشر است و باید در طول زمان و در دوره‌های مختلف این وظیفه و شانیت را حفظ کرده و ارتقا دهیم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی، با اشاره به اینکه ابرقدرت‌های جهان در برابر قدرت انقلاب‌اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند، عنوان کرد: انقلاب‌اسلامی ایران به تعبیر رهبر معظم انقلاب‌اسلامی امروز به سراسر کشورهای آزادیخواه منتقل شده و همین امر است که موجب برهم خوردن آرامش و تسلیم شدن قدرت‌های بزرگی شده که روزی خود را ابرقدرت جهانی می‌دانستند.

وی اضافه کرد: نعمت ولایت امروز خواب راحت را از استکبار گرفته و ما در این دوران باید شاکر این نعمت باشیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره وظیفه علما در تریبون هیئات مذهبی در ماه محرم، بیان کرد: جلوگیری از بروز انحرافات در عزاداری‌های ماه محرم و نیز تبیین اهداف انقلاب‌اسلامی برگرفته از مبانی عاشورا جزو اصلی‌ترین وظایف علما در این ماه است.

ارسال نظرات