خبرهای داغ:
جانشین سابق فرمانده لشکر 8 نجف اشرف:

شاه‌بیت غزل دفاع مقدس، ازخودگذشتگی و اخلاص است/ رمز تداوم پیروزی‌ها در جنگ نرم ایستادگی بر اعتقادات است

چنانچه خواهان بازگشت به دوران دفاع مقدس و کسب پیروزی‌های متعدد در برابر دشمن هستیم باید در مقابل دشمنان و خائنانی که هر روز رنگ عوض می‌کنند ایستادگی کرده و با هوشیاری عمل کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۴۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،فضل‌الله نجفیان از رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شاه بیتی که ما در دوران دفاع مقدس دیدیم و پس از آن در دوران اسارت هم به‌وضوح شاهد بودیم، شجاعت، ازخودگذشتگی و اخلاص رزمندگان اسلام بود.

وی بابیان اینکه رزمندگان ایرانی در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل با اعتقاد خود آمده بودند و در راه حفظ دین و اعتقاد و باور خود سلاح به دست گرفته بودند، تصریح کرد: اعتقاد رزمندگان اسلام این بود که در مقابل کافران بعثی در حال مبارزه هستند و بر این اساس با تقویت روحیه معنوی به میدان مبارزه می‌رفتند.

نجفیان با اشاره به رشادت‌های یگان‌های لشکر ۸ نجف اشرف و امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس و حضور در اغلب عملیات‌های مهم و حیاتی چون بیت‌المقدس افزود: رزمندگان اسلام همواره در همه دوران دفاع مقدس با ایثار و اخلاص پیروزی‌های متعددی را برای ملت عظیم ایران به ارمغان آوردند.

وی تأکید کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران دیگر رمز پیروزی دفاع مقدس بود که امروز هم مورد نیاز است، در عملیات‌ها رزمی اخلاق و مقاومت باعث غلبه بر دشمن می‌شد و امروز نیز در جنگ نرم نیز این شاخصه‌ها چون ایستادگی و پافشاری بر اعتقادات و باورها باعث غلبه بر حربه‌های دشمن می‌شود.

جانشین سابق فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف بیان کرد: چنانچه خواهان بازگشت به دوران دفاع مقدس و کسب پیروزی‌های متعدد در برابر دشمن هستیم باید در مقابل دشمنان و خائنانی که هر روز رنگ عوض می‌کنند ایستادگی کرده و با هوشیاری کامل عمل کنیم.

وی یادآور شد: امروز شهدای مدافع حرم هم نیز بر این مسیر از خود گذشتگی کرده و در هزاران کیلومتر جلوتر از مرزهای جغرافیایی کشور در حال مبارزه با دشمن هستند، بنابراین مسئولان و متولیان حال حاضر با الگوگیری از شهدا در جنگ نرم ایستادگی کنند و با هیچ بهانه‌ای اعتقادات را نادیده نگیریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار