خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم از حضور فعال فرهنگیان بسیجی استان همزمان با آغاز سال تحصیلی در برنامه های هفته دفاع مقدس سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۲۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
برنامه های اجراشده درهفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج فرهنگیان قم
عباس روحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و نقش معلمان و فرهنگیان در القای فرهنگ ایثار و شهادت به دانش آموزان اظهار داشت: هم زمان با هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در سطح مدارس استان برگزار شد.

وی ادامه داد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت در ابتدای سال تحصیلی در مدارس استان قم، در کنار استفاده از روایتگری راویان هشت سال دفاع مقدس، در مدارس را اولین برنامه این سازمان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

روحی به حضور بیش از 100 نفر از فرهنگیان خواهر و برادر استان در غبارروبی گلزار شهدای استان اشاره کرد و افزود: اشنایی با سیره شهدای دفاع مقدس و همچنین تجدید میثاق با شهدا از اهداف اصلی این برنامه بود که در با استقبال فرهنگیان همراه بود.

وی در ادامه تشریح برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس، گفت: بازدید مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس شورای بسیج فرهنگیان استان به همراه معاونین و مدیران کانون ها از نمایشگاه یادیاران و برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل آموزش و پرورش استان از برنامه های دیگر این سازمان در هفته دفاع مقدس بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر برنامه های ذکر شده، برگزاری همایش های بصیرتی از اول تا پایان هفته دفاع مقدس در سطح کانون های بسیج استان برگزار شد که این برنامه هم با استقبال خوبی همراه بود.
ارسال نظرات