فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی ( ع ) هرات عنوان کرد:
فرمانده حوزه مقاومت امام علی (ع) هرات در جمع ارکان گردان های بیت المقدس مهمترین هدف این گردان ها را تربیت افراد ولایت مدار جهت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد .
کد خبر: ۸۷۵۴۰۱۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، نشست فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) با ارکان گردان بیت المقدس به منظور هماهنگی دراجرای فراخوانی 24 ساعته در محل دفتر فرماندهی این حوزه برگزار شد .

در ابتدای جلسه، محمد دهقان هراتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اصلی ترین هدف گردان بیت المقدس رشد دادن نیروهای ولایت مدار جهت خدمت به این نظام و انقلاب و دفاع از آن است .

وی گفت: باید تلاش کنیم بسیجیان در زمینه های فرهنگی، معرفتی،انقلابی و نظامی از توان بالایی برخوردار باشند و بر همین اساس لازم است که بسیجیان در تمامی این زمینه ها رشد یابند .

دهقان در ادامه با اشاره به برگزاری فراخوانی 24 ساعته گردان بیت المقدس خاطر نشان کرد: فراخوانی 24 ساعته گردان در هفته جاری با هدف حفظ انسجام و بالا بردن توان رزمی بسیجیان برگزار می شود.

وی همچنین تاریخ پیشنهادی آموزش عرضی ارکان گردان بیت المقدس را اعلام کرد و خواستار حضور کلیه ارکان در آموزش فوق شد.

فرمانده حوزه امام علی (ع) در پایان ضمن تاکید بر حضور حداکثری بسیجیان گردان در فراخوانی 24 گردان گفت: حضور بسیجیان و سازماندهی آنان در گردان ها باعث ایجاد اتحاد و نظم برای انجام ماموریت های مختلف می باشد.

در پایان جلسه ارکان گردان، فرمانده گروهان ها و فرمانده دسته ها گزارش کلی از فعالیت های گذشته خود ارائه کردند .

ارسال نظرات