فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در یادمان شهدای دانش آموز هرات کشور را مدیون شهدا دانست و بر تویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد .
کد خبر: ۸۷۵۴۰۱۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادمان شهدای دانش آموز در واحد مقاومت ام البنین هرات برگزار شد .

فرمانده ناحیه خاتم دراین یادمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به دانش آموزان جهت شروع سال تحصیلی یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز را گرامی داشت ..

وی در ادامه خاطر تشان کردند شهید و شهادت متعلق به آحاد مردم است و هرکس به سهم خود برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باید تلاش کند زیرا کشور مدیون شهداست.

در ادامه سرهنگ آزادی گفت:امیدوارم فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی به تاسی از شهداء همواره پویا وزنده باشد زیرا شهادت اوج ایثار و از خود گذشتگی است همچنین وی از شهدا به عنوان ستارگانی یاد نمود که با نور خود به جامعه معنویت بخشیدند.

وی هدف از برگزاری یادمان شهدای دانش آموز را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت:برگزاری این گونه یادمان ها برای این است که آیندگان بدانند انسان های پاک نهادی برای حفظ کشور و مکتب اند که از جان خود گذشتند.


ارسال نظرات