در آخرین روز از هفته دفاع در ابرکوه:

نشست عاشقان ولایت حوزه سید الشهدا با حضور سردار فرهنگ دوست

با حضور فرماندار، جمعی از پرسنل سپاه ناحیه ابرکوه و اقشار مختلف مردم نشست عاشقان ولایت حوزه سید الشهداء(ع) با حضور سردار فرهنگ دوست در محل مسجد کوثر شهرستان ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۰۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در این برنامه سردار فرهنگ دوست ضمن گرامیداشت هفته دفاع و همچنین یاد و خاطره شهدا و رزمندگان به بیان چند خاطره از آن دوران پرداخت

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت در هیچ کجای دنیا جنگ را جشن نمی گیرند اما ما دفاع خود را که مقدس است جشن می گیریم

وی به شخصیت صدام که یک فرد خونریز، دیکتاتور،بیرحم و جنایتکار بود اشاره کرد و افزود در این جنگ تحمیلی بیش از 30 کشور دنیا از جمله آمریکا،شوروی سابق،انگلیس،فرانسه و .. به صدام کمک مالی، نظامی،فنی مهندسی و اطلاعاتی کردند در حالی که حتی شناسایی رزمندگان ما بیشتر دیدبان بصری بود.

فرهنگ دوست به برخی تفکرات لیبرالی و ضرباتی که این قشر به کشور وارد کردند اشاره کرد و افزود وقتی نایب امام زمان(عج) حضرت امام خمینی(ره) حاکم بر اداره جنگ شد با توکل بر خدا دفاع عزتمند و توام با پیروزی آغاز شد.

سردار فرهنگ دوست رمز پیروزی رزمندگان را خلوص نیت و اطاعت پذیری محض از ولی فقیه عنوان کرد و گفت امروز نیز مسئولین باید با همین روحیه و نسخه دفاع مقدس کشور و برنامه اقتصاد مقاومتی کشور را مدیریت کنند تا پیشرفت و عزت بیش از پیش حاصل شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار