سردار فرهنگ دوست در گردهمایی بزرگ بسیجیان آسفیچ:

بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛ پاسداشت ارزش ها است/اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کارها قرار گیرد

سردار فرهنگ دوست به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت : اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کارها قرار گیرد و با توجه به نیروی انسانی و منابع جمهوری اسلامی بتوانیم در رشد اقتصادی پیشرفت کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۹۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت هفته دفاع مقدس گردهمائی بزرگ بسیجیان بخش آسفیچ بهاباد شب گذشته با حضور سردار فرهنگ دوست ، معاون فرماندار بهاباد بخشدار بخش آسفیچ و جمعی از مسئولین و خانواده های معظم شاهد و بسیجیان در سالن مجموعه ورزشی آسفیچ برگزار شد.

در این گردهمائی مسئول حفظ نشر و آثار ارزشهای دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس صرفاً یاد و خاطره ها نیست بلکه پاسداشت ارزش ها است گفت : رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری، عظمتی آفریدند که سالهاست از آن بهره می بریم و پس از سال ها، گرمای شعله ای که آن عزیزان روشن کرده اند، حس می کنیم.

سردار فرهنگ دوست با تاکید بر رسیدن به خودباوری در دوران دفاع مقدس گفت: نگاه امام خمینی (ره) مبنی بر کنار گذاشتن تفکر «نمی توانیم» در میدان عمل برای ما تجربه شد و این باور از برکات دفاع مقدس است که نباید هیچ گاه فراموش شود.

وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور همچون دوران جنگ دشوار است، اظهارداشت: همانگونه که در دوران انقلاب و جنگ، ملت و نیروهای مسلح زیر بیرق امام راحل بودند اکنون نیز تحت رهبری داهیانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب قرار داریم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه در دفاع مقدس نتیجه گرفتیم اگر بخواهیم انقلابی بمانیم باید در زمینه های نظامی و اقتصادی پیشرفت کنیم، اذعان کرد: به لطف خداوند امروز ایران در قدرت نظامی به حدی پیشرفت کرده که می توانند جلوی هرگونه متجاوزی را بگیرد و از خاکش محافظت کند.

سردار فرهنگ دوست به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت : اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کارها قرار گیرد و با توجه به نیروی انسانی و منابع جمهوری اسلامی بتوانیم در رشد اقتصادی پیشرفت کنیم.

فرهنگ‌دوست خاطرنشان کرد: عامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس، ولایت‌پذیری از امام و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) بود و اگر امروز نیز این سه عامل را به کار گیریم، هیچ قدرتی نخواهد توانست در برابر ایران اسلامی بایستد.

وی افزود: ما در جنگ با صدام ملعون 100 درصد پیروز شدیم زیرا دفاع کردیم و با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) و گوش به فرمان ولایت‌فقیه، جوانان 15 تا 30 ساله به نبرد با دشمن رفتند اما امروز می‌بینیم که برخی خواص بی‌بصیرت با امام خود چه می‌کنند.

وی با بیان اینکه هشت سال ایستادگی در برابر قدرت‌هایی که برای ازپا درآوردن جمهوری اسلامی ایران متحد شده بودند زمان کمی نیست، افزود: بعد از آن هشت سال هم ما در موضع دفاع مقابل تهاجم فرهنگی و توطئه‌های دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی ایران را شاهد بوده‌ایم و خوشبختانه در همه زمان‌ها توانستیم با توطئه‌های آن‌ها مقابله کنیم و نگذاشتیم به اهدافشان برسند.

یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری مردی‌های رزمندگان اسلامی در مقابله با نظام استکبار است.

در پایان با حضور سردار فرهنگ دوست و مسئولین شهرستان و بخش آسفیچ حوزه مقاومت شهید شوشتری بخش آسفیچ افتتاح ودر حکمی سرگرد پاسدار محمد مهدی دهقان بهابادی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت شهید شوشتری آسفیچ منصوب شد.



ارسال نظرات