خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس:

دیدار با خانواده شهداء در شهر آوج

همزمان با هفته داع مقدس به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مسئولین اوج با خانواده شهید علمشاهی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۸۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلیان فرمانده سپاه ناحیه آوج به همراه مسئول نمایندگی و امام جمعه شهر آوج با خانواده شهید اسمائیل علمشاهی دیدار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان والامقام اذعان کرد: بالاترین درجه ای که خداوند به یک انسان غیر معصوم می‌دهد شهادت است که فقط نصیب بندگان مخلص خداوند می شود.

وی تصریح کرد: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: شهدا بر گردن ما حق دارند و این دین و مسئولیت متوجه ماست که با کمک خداوند و خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا بخشی از این دین و مسئولیت را جبران نماییم.

مهر علیان گفت: اگر امروز اقتدار، عزت و آبرو داریم، اگر امروز دولت مردان ما با قدرت در جهان حرف می زنند، اگر امروز دولت مردان غربی سر تعظیم در مقابل دولت و نظام ما فرود می آورند،همه به برکت خون شهیدان است.

وی اظهار  کرد: امروز هر گامی در جهت خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا برداریم، بازهم در مقابل شهیدان و خانواده معززشان مدیونیم.

5002/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها