خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه آذرشهر در جلسه هماهنگی اجرای رزمایش گردان های بیت المقدس که در اردوگاه شهید مدنی برگزار شد با تاکید بر اهمیت آمادگی رزمی نیروهای گردان گفت: باید همیشه و از هر لحاظ آماده باشیم.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۶۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن فتح زاده با اشاره به رزمایش پیش روی گردان های بیت المقدس که در 8و 9 مهر ماه در اردوگاه شهید مدنی آذر شهر برگزار خواهد شد، افزود: رزمایش پیش رو اعضای گردان های سپاه آذرشهر برای ارتقای توان رزمی گردان ها انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی در قالب رزمایش برای توان افزایی رزمی و معنوی نیروها انجام خواهد گرفت، ادامه داد: در قالب این رزمایش برنامه های بصیرت افزایی و آموزش های تاکتیکی و رزمی اجرا خواهند شد.

فتح زاده در ادامه بسیجیان را پشتوانه و سرمایه انقلاب دانست و بیان کرد: باید قدردان بسیجیان و خدا را به خاطر این نعمت بزرگ شکر گزار باشیم.

فرمانده سپاه آذرشهر با بیان اینکه بسیجیان اعضای گردان های الی بیت المقدس با حضور خود در رزمایش ها به دشمنان نشان می دهند که همیشه آماده دفاع هستند یادآور شد: مهم ترین سدهای مقابله با مستکبرین همین بسیجی های مخلص و انقلابی هستند.

ارسال نظرات