معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا:
خبرگزاری بسیج: معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در جلسه اقتصادمقاومتی کلیبر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امروز از دستاوردهای جنگ؛ ایستادگی روی پای خود، صدور انقلاب اسلامی به جهان، محکم کردن ریشه های انقلاب اسلامی، پیشرفت ها در عرصه های مختلف را می توانیم نام ببریم .
کد خبر: ۸۷۵۳۹۴۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: این دستاوردها در سایه رهبری و پشتیبانی مردم از نظام و رهبری و نیز حضور جوانان پر شور و بسیج و همدلی و وحدت در کشور حاصل شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح پیشرفت و آبادانی طبق دستور حضرت امام خامنه ای در سال 95 در 130دهستان کشور بصورت پایلوت در دستور کار قرار گرفته که در آذربایجان شرقی هفت دهستان در برنامه داریم که یکی از آن ها دهستان میشه پاره کلیبر انتخاب شده که کارهای اجرایی آن بر عهده سپاه استان و سازمان بسیج سازندگی واگذار شده است.

گلمحمدزاده ادامه داد: مطالعات اولیه انجام، ضریب پیشرفت ها و عقب ماندگی ها تک تک احصا شده و مراحل آبادانی دهستان ها از لحاظ عمران، بهداشت، اشتغال و کارآفرینی، فرهنگی با تعامل و همکاری و مشارکت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و بسیج سازندگی در آینده نزدیک آغاز خواهد شد .

ارسال نظرات