به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس جلسه حلقه تعالی خواهران بسیجی پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور پژوهشگر دفاع مقدس درآستان مقدس امام زاده یحیی ابن موسی(ع)برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۳۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در مراسم گلباران مزار شهدای سمنان توسط خواهران بسیجی شرکت برق منطقه ای سمنان، سیده فهیمه میر سید پژوهشگر دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به حوادث انقلاب اسلامی و وقایع اتفاق افتاده آن زمان، رمز پایداری این انقلاب را، ایستادگی ملت غیور ایران و ثمره خون شهدا دانست و افزود :آرامش و امنیت حاکم در جامعه مدیون عهد و پیمان جاودانه است که شهدا با پروردگار خود بستند.

میر سید همچنین در خصوص چرایی جنگ و علت حمله عراق به ایران و حوادث تاریخی انقلاب اسلامی ، فتح خرمشهر، چگونگی وقوع عملیاتهای برون مرزی از سال 61 تا 64، دلیل پذیرش قطعنامه در آن مقطع زمانی مطالبی عنوان نمود .

گفتنی است؛ خواهران بسیجی این شرکت با حضور در گلزار شهدای سمنان واقع درآستان مقدس امام زاده یحیی ابن موسی(ع) به مقام والای شهداء به ویژه شهیدان همکار و شهدای منتسب به کارکنان این شرکت با ذکر فاتحه و زیارت عاشورا ادای احترام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها