خبرهای داغ:
مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن سمنان:

جنبه‌های مفاهیم قرآنی و عترت تبیین شود/ جوانان در معرض تیرهای خطرناک جنگ نرم قرار دارند

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کریم استان سمنان گفت: امروز باید جنبه‌های مفاهیم قرآنی و عترت تبیین شود؛ چراکه جوانان در معرض تیرهای خطرناک جنگ نرم قرار دارند.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۲۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهنام مطلبی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، در مورد اهمیت قرآن در زندگی اظهار داشت: امروز باید جنبه‌های رحمانی دین مبین اسلام در جامعه اسلامی و در مقیاس کلی در جهان اسلام منتشر شود.

وی تصریح کرد: دشمن درآمیختگی با جنگ سخت علیه جهان اسلام با خلق داعش، جنگ نرم را هم با در دست داشتن پرچم «لا اله الا الله» به وسیله داعش علیه اسلام انجام می‌دهد.

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کریم استان سمنان با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی و آل‌سعود وهابی خبیث، از افسران جنگ سخت و نرم علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: ماهیت و بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران آمیخته با ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی (ص) است.

مطلبی با بیان اینکه دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) با جنگ در جهان اسلام با ابزار داعش و تکفیری‌ها می‌خواهند چهره ارزشمند اسلام را در دنیا خشن معرفی کنند، تصریح کرد: متأسفانه تکفیری‌ها نقض حقوق بشر و کشتاری که انجام می‌دهند، را به نام اسلام به جهانیان منعکس می‌کنند.

وی اظهار کرد: باید تمام جنبه‌های مفاهیم قرآنی و عترت را در مدارس و درمجموع مراکز علمی منتشر کنیم؛ زیرا جوانان ما بیشتر در معرض تیرهای خطرناک جنگ نرم قرار دارند.

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کریم استان سمنان با اشاره به اینکه قرآن و عترت توانایی این را دارند که برابر هجمه‌های دشمن مقاومت کنند و حتی پیش روی داشته باشند و کمر دشمن را هم بشکنند، افزود: با توسل و تمسک به قرآن کریم و عترت می‌توان به این موفقیت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها