خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن‌ابیطالب(ع):

تقویت نیروهای نظامی از اولویت‌های کشور است

فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن‌ ابیطالب(ع) بر تقویت و حفظ انسجام توان نظامی سپاه تاکید کرد و گفت: نظام اسلامی باید آماده پاسخگویی در برابر هر گونه تهدید احتمالی دشمن باشد به همین علت تقویت نیروهای نظامی از اولویت‌های کشور است.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۰۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
تقویت نیروهای نظامی از اولویت‌های کشور است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اسدالله گنجعلی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن‌ ابیطالب(ع) که در حسینیه پادگان عملیاتی خیبر برگزار شد، با بیان اینکه ولایت فقیه سرمایه گران‌بهای نظام اسلامی است، اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از این سرمایه در راستای تعالی اهداف مورد نظر دین مبین اسلام گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه لشکر عملیاتی 17 امام علی بن‌ابیطالب(ع) برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولویت نظام اسلامی تلاش می‌کند، اضافه کرد: درک نیازهای انقلاب اسلامی با داشتن نگاه اولویت‌محوری، استفاده از تجربیات پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس، احیای امر به معروف و نهی از منکر و کادرسازی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن‌ ابیطالب(ع) سپاه استان قم بر تقویت و حفظ انسجام توان نظامی سپاه تاکید کرد و گفت: نظام اسلامی باید آماده پاسخ‌گویی در برابر هر گونه تهدید احتمالی دشمن باشد به همین علت تقویت نیروهای نظامی از اولویت‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه لشکر عملیاتی 17 امام علی بن‌ابیطالب(ع) برای اجرای ابلاغ‌ها هماهنگی مطلوبی با رده‌های مختلف سپاه و بسیج دارد، تصریح کرد: امیدواریم امسال در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در مورد حفظ و تقویت توان نظامی سپاه عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار