رئیس اوقاف شاهرود:

گفتمان امام و رهبری بر بهره‌برداری از مفاهیم قرآنی و عترت تأکید دارد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: گفتمان امام و رهبری بر بهره‌برداری از مفاهیم قرآنی و عترت تأکید دارد و بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم نیز همین است.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۹۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، در مورد اهمیت قرآن در زندگی اظهار داشت: اگر گروهی را با موضوع ظهور، برای مقابله با جنگ نرم تربیت کردیم، این افراد برابر تهاجم نرم دشمن غیرقابل نفوذ می‌شوند.

وی اظهار کرد: کسی که برای آن موضوع تربیت می‌شود، بزرگ‌ترین عناصر تربیتی را با خود دارد و با شیاطین به‌راحتی جنگ و دشمن را در این نبرد مغلوب می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با بیان اینکه قرآن کریم و عترت راهکارهای مقابله با دشمن را بیان کرده‌اند، افزود: گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری بر بهره‌برداری از مفاهیم قرآنی و عترت بوده و بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم نیز همین است.

مجیدی با تأکید بر اینکه قرآن کریم بین آیات خود در حوزه جهادی با بیان انواع جهاد اصغر، اکبر و کبیر که مقام معظم رهبری هم تأکیدات ارزشمندی نسبت به آن دارند، درس استکبارستیزی و دشمن‌شناسی می‌دهد؛ باید با توسل به قرآن کریم، روحیه انقلابی جوانان و جامعه را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند منان در قرآن کریم می‌فرمایند«ما شما را خلق نکرده‌ایم؛ مگر برای عزت» گفت: عبادت انتهای هدف نیست، بلکه ابتدای هدف است. نهایت هدف این است که انسان به مقام حقیقی انسانی برسد که خداوند در سوره فجر می‌فرماید «انسان به آن درجه‌ای برسد که عبادی شود و بنده خود من باشد».

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود ادامه داد: وظیفه مجموعه گردانندگان امور فرهنگی کشور این است که این موضوعات را در جامعه تبیین کنند؛ در همه ابعاد، قرآن کریم و عترت مراقبت می‌کنند تا تقوا در جامعه تقویت شود و از سقوط کسی که تقوایش سست‌تر است، جلوگیری می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه از رفتن افراد باتقوا به‌سوی انحرافات جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: این فرصت را قرآن مریم و اهل‌بیت (ع) در اختیار ما داده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار