خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت : تنها راه مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی که امروز بوجود آمده است ، توجه به اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون کشور است .
کد خبر: ۸۷۵۳۸۸۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ ماشاءالله محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فروس در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید برونسی کارخانه منیزیم گفت : از ابتدای انقلاب استکبار و دشمنان انقلاب در فکر ضربه زدن به انقلاب بوده که نمونه بارز این دشمنی تحمیل 8 سال جنگ به این مرز و بوم بوده است .
 
 وی با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی مردم  افزود : دشمن در جنگ سخت 8 ساله به اهداف خود نرسید و لذا به  جنگ نرم و به عبارتی تهاجم فرهنگی و نفوذ روی آورد .
 
وی گفت : در جنگ نرم ، مردم با پیروی از فرامین و تدابیر مقام  معظم رهبری ، بصیرت و  دشمن شناسی ، دشمنان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند .
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به اینکه استکبار و دشمنان انقلاب در آخرین مرحله به جنگ اقتصادی و تحریم روی آورده افزود : تنها راه مبارزه در این جنگ ،  اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون کشور است .
 
وی افزود : ان شاا... با افتتاح این پایگاه مقاومت بسیج در این کارخانه فرهنگ و روحیه بسیجی در کارگران  بوجود آید تا بتوانند در تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل موثر انجام گیرد .
 
در ابتدای این مراسم  مهندس کافی مدیر عامل کارخانه منیزیم با اشاره به شعار سال « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » افزود : از ابتدای انقلاب تا کنون  فرهنگ و تفکر بسیجی گره گشای مشکلات فراوانی در کشور بوده است و هرگاه این فرهنک و تفکر  در اداره کشور ایجاد گردد ، موجب رونق و شکوفایی کشور بخصوص در بحث اقتصاد و تولید خواهیم بود .
 
وی افزود : امیدواریم با ایجاد این پایگاه بسیج بتوانیم اقدامات خوب و موثری در راستای تحقق فرامین و تدابیر  مقام معظم رهبری بخصوص در مقوله اقتصاد مقاومتی و تولید انجام گیرد .
 
در حاشیه این مراسم نیز محمد شبان فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات ، اصناف و کارگری شهید تندگویان ضمن تشکر از همکاری و تلاش مدیرعامل محترم کارخانه افزود : در جهت تحقق تشکیل بسیج دهها میلیونی و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی پایگاه بسیج شهید رجایی  مستقر در اداره اقتصاد و امور دارایی فردوس نیز افتتاح گردید .
 
لازم بذکر است با حکم فرماندهی محترم ناحیه برادر بسیجی محمد مجلل بعنوان اولین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید برونسی مستقر در کارخانه منیزیم و برادر بسیجی محمود سنگی بعنوان اولین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی مستقر در اداره اقتصاد و امور دارایی  منصوب شد .
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها