خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: بزرگترين تابلوي موزائيك سنگي خاورميانه مزين به تصاوير شهداي دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و امام راحل در تبریز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۵۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عضو کمیسیون عمرانی شورای شهر در آیین افتتاح این تابلو گفت: اسطوره ها و قهرمانان يك ملت لايق ماندگاري اند و اين اثر هنري نفيس و بادوام تداعي جاودانگي و ارزشي آن هاست .

ایرج شهین باهر با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن ياد شهيدان كمتر ازشهادت نيست، افزود: وظيفه تك تك مديران انجام كارهايي اين چنيني است تا ياد و از جان گذشتگي ها و رشادت هاي شهدا را به نسل هاي جديد يادآوري کنیم تا بدانند امنيت و آسايش و آرامشي امروز در جزيره باثبات ايران عليرغم جنگ ها و درگيري هاي كشورهاي همسايه، مديون شهداي دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

وی با ابراز تاسف از کم کاری در این خصوص، اظهار داشت: در كشورهاي غربي موضوع يادآوري قهرماني هاي سربازان دوره جنگ جهاني دوم را پس از گذشت دهها سال بسيار پررنگ تر و زيربنايي دردستور كاردارند و تصاوير سربازان و صحنه هاي جبهه هاي جنگ را در ميادين و مترو و مكان هاي پرتردد به بهترين كيفيت درديد عموم قرارداده اند.

شهین باهر اظهار امیدواری کرد در تكميل سريع موزه دفاع مقدس برنامه هاي مدونی برای ارائه بهتر اين موضوع داشته باشيم.

ارسال نظرات