خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

رشادت‌های رزمندگان اسلام در سوریه و عراق فرصت عرض‌اندام را از تکفیری‌ها در ایران گرفته است

دکتر بدیعی در جلسه اعضا هیات ریسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: اگر رشادت‌های رزمندگان اسلام در سوریه و عراق در دفاع از اسلام نبود امروز ما شاهد عرض‌اندام تکفیری‌ها در ایران بودیم.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۴۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید حسین بدیعی در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در اتاق جلسات این دانشگاه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: جایگاه رفیع رزمندگان و شهیدانی که امروز و در خارج از مرزهای ایران اسلامی از دین مبین اسلام و حرم‌های شریف ائمه اطهار دفاع می‌کنند کمتر از غرورآفرینان هشت سال دفاع مقدس نیست و باید زحمات و رشادت‌های آنان را بیش‌ازپیش پاسداشت .

وی بابیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس است اظهار کرد: نام بردن از کلمه امنیت ساده است اما بدست آوردن آن در منطقه‌ای ناامن مثل خاورمیانه بسیار سخت و مشکل است و امروز می‌بینیم تقریباً تمامی همسایگان ایران در شرایطی ناامن بسر می‌برند اما در کشور ما به سبب غیور مردی‌های جوانان انقلابی در آن‌طرف مرزها همگی در آسایش و امنیت به زندگی خود ادامه می‌دهند .

بدیعی با اشاره به اینکه در سایه این امنیت باید تلاش بیشتری کرد گفت : دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌ها از این فرصت بزرگ یعنی امنیت باید استفاده بهینه کنند و تا می‌توانند در ایجاد ایرانی پیشرفته تلاش نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بر اجرای طرح‌های برون دانشگاهی تأکید کرد و افزود: همه باید برای اجرای طرح‌های برون دانشگاهی و اقتصاد دانش‌بنیان تلاش کنیم و از هیچ حمایتی فروگذار نکنیم.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها