خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:پیشرفت ورزش نیاز به طرح وتفکر دارد و ورزش هندیجان با ساماندهی و همکاری پیشکسوتان ورزشکاربرای رفع مشکلات ورزشی مدیریت شود.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۲۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،جلسه شورای ورزش وجوانان هندیجان پیش از ظهر سه شنبه با حضور فرماندار ،رییس اداره ورزش وجوانان ،رییس هیأت های ورزشی و جمعی از مسؤولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزارشد.

سید مهران رفیعی دراین جلسه اظهارکرد:حدود ۲۰هیأت ورزشی در هندیجان وجود دارد که به علت های مختلف شامل کمبود اعتبارات فقط ۱۰هیأت ورزشی فعال هستند که با همکاری مسؤولان مربوطه ورزشی و مشارکت خیرین این کمبود ها رفع خواهندشد.

وی افزود:توجه به زیر ساخت های ورزشی شهرستان مهم وتأثیر گذاراست که با رفع این مشکلات ورزش هندیجان توسعه پیدا خواهد کرد.

وی بابیان جذب ورزشکاران سازمان یافته در شهرستان گفت:حدود ۱۴۰۰ورزشکار هندیجان در هیأت ها سازمان دهی شده اند حدود ۳۵۰نفر فقط خواهر ورزشکار در تمام مقاطع سنی حذب شده داریم.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:برای حمایت از ورزش هندیجان با همکاری مسؤولان ادارات و مردم صندوق حمایت از ورزش هندیجان تشکیل شود.


وی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزش در هندیجان بیان کرد: یکی از رویداد های مهم ورزشی در شهرستان پیگیری در برگزاری المپیاد ورزشی است که بهترین انگیزه  ورزشی برای تشویق دانش آموزان است.

خبرنگار هندیجان شعبانی  
ارسال نظرات
پر بیننده ها