خبرهای داغ:
امام جمعه آشخانه در آیین بازگشایی مدارس بیان داشت: توصیه من به معلمان این است که تلاش کنند تا دانش آموزان را صاحب فکر ، ایده و ابتکار بار آورند.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۰۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ عباسعلی احمدزاده امام جمعه آشخانه  در مراسم بازگشایی مدارس گفت: در اسلام به علم وعالم توجه ویژه ای شده است واین توجه و اهمیت را نمی توان در هیچ جای دیگر دید.

وی ادامه داد:  پیشرفت و آبادانی لازمه جوامع است و به همین خاطر معارف اسلام و آیات متعددی مسلمانان را به تدبر و اندیشه دعوت می کند .

وی با اشاره به این که برای آموختن علم هیچ محدودیت زمانی ، مکانی وجود ندارد افزود: ارث و تملق در موارد زیادی مذموم شمرده شده اما در موضوع علم و دانش مذموم نیست.

احمدزاده بیان داشت : مساله اقتصاد مقاومتی که از دغدغه های رهبری است ، می بایست جزء معارف عمومی قرار بگیرد و مورد توجه دانش آموزان و معلمان باشد تا در این زمینه بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

وی تصریح کرد: در بحث فرهنگ از مباحث مهم است و فرهنگ دینی ،خلاقی و قرآنی باید در اولویت باشد تا در مقابل تهاجم فرهنگی مقاوم باشیم.

امام جمعه آشخانه خاطرنشان کرد: توصیه من به معلمان این است که تلاش کنند تا دانش آموزان را صاحب فکر ، ایده و ابتکار بار آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها