خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: این دانشگاه این توفیق را داشته که تاکنون بیش ۲۳ شهید مدافع حرم تقدیم کند.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۸۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین امید شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمود نریمانی در کرج با اشاره به اینکه شهدا در زمره جوانان شایسته، با تقوا و غیور کشور بوده اند، افزود: از دست دادن چنین افراد ارزشمندی جای تاسف دارد ولی از سوی دیگر انتخاب راه حق و حقیقت و ادامه فرهنگ ایثار و شهادت مایه خرسندی است.


وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: ثبات و امنیت امروز کشور حاصل خون شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس است از این رو ما همواره خود را مدیون این عزیزان می دانیم.


معاون وزیر و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه تعداد قطعی پذیرفته شدگان امسال این دانشگاه مشخص نیست خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۹۰ هزار نفر در سامانه سنجش کشور ثبت نام کرده اند.


وی گفت: ۲ روز دیگر نتایج کاردانی و هفته آینده اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی این دانشگاه مشخص می شوند، همچنین با پیش بینی های صورت گرفته بیش از ۱۱۰ هزار نفر پذیرش خواهیم داشت.


امید افزود: اکنون ظرفیت دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بیش از ۸۰۰ هزار نفراست که تاکنون نزدیک به ۵۰۰ هزار دانشجو جذب این دانشگاه شده است و ۱۱۰ هزار نفر در ۸۵۰ مرکز پذیرفته می شوند.


امید افزود:در مراسمی مدارک فارغ التحصیلی تمام ۲۳ دانشجو شدید مدافع حرم اعطا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها