خبرهای داغ:
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روابط این رژیم و واشنگتن بدون در نظر گرفتن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان محکم باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۷۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه النشره، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که اخیرا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ» نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به صورت جداگانه دیدار نمود، اعلام کرد که نتایج این انتخابات بر روابط واشنگتن-تل آویو تاثیری نخواهد گذاشت.

 

وی همچنین افزود که روابط آمریکا با اسرائیل همچنان محکم باقی خواهد ماند و چه بسا طی سال های آینده تقویت نیز خواهد شد.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که رژیم متبوع وی در آینده خواهد توانست به کمک تقویت روابط با کشورهای آفریقایی، اغلبیت تاییدکنندگان فلسطینی ها در سازمان ملل را تغییر دهد.

 

لازم به ذکر است که نتانیاهو اخیرا در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه این انتخابات دیدار و گفتگو کرد.

 

ترامپ در دیدار با نتانیاهو مدعی شده بود که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، واشنگتن قدس را به پایتختی رژیم صهیونیستی به رسمیت خواهد شناخت.

 

این در حالی است که آمریکا بتازگی بدون در نظر گرفتن جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین توافق کمک نظامی بی سابقه به ارزش ۳۸ میلیارد دلار را با رژیم صهیونیستی امضا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها