سلیمی گفت: پیامد های پیوستن به کنوانسیون حقوق کودک مانند حذف بسیج دانش آموزی و دروس دفاعی مغایر با روح مقاومت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در کشور است.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۳۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه نگرانی های فراوانی راجع به پیوستن به کنوانسیون حقوق کودک وجود دارد عنوان کرد: با توجه به مفاد کنوانسیون حقوق کودک ما نباید به این کنوانسیون بپیوندیم.

وی در ادامه این مطلب افزود: بسیاری از موارد مطرح شده در این کنوانسیون خلاف شرع است و در مسیر مجلس شورای اسلامی با مشکلاتی مواجه خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه حذف بسیج دانش آموزی و آموزش دفاعی برای دانش آموزان از جمله نتایج پیوستن ما به کنوانسیون حقوق کودک است خاطر نشان کرد: به نطر می رسد پیامد های پیوستن به کنوانسیون حقوق کودک مانند حذف بسیج دانش آموزی و دروس دفاعی مغایر با روح مقاومت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تا به این لحظه کشور ما ده ها هزار دانش آموز شهید داده است لذا باید به ترویج هر چه بیشتر روحیه مقاومت در مدارس به دانش آموزان باشیم و آن را تعلیم دهیم؛ چراکه این موضوعی نیست که بتوان به سادگی و بی تفاوتی از کنار آن عبور کرد.

ارسال نظرات