خبرهای داغ:
دبیر تشکیلات تحکیم وحدت با تأکید بر اینکه متأسفانه هنوز دولت‌مردان به آمریکا امیدوارند گفت: وزارت امورخارجه نمی‌خواهد موضع‌گیری داشته باشد که سبب کدورت بین مذاکره‌کنندگان ایران و آمریکا شود.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۲۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین قائد شرف دبیر تشکیلات تحکیم‌ وحدت در مورد صحبت‌های وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه اقدام عملی از سوی آمریکا در برجام رخ نداده است، بیان داشت: متاسفانه دولت‌مردان هنوز به آمریکا امیدوار هستند.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها از هر اقدامی علیه منافع کشورمان استفاده می‌کنند اما در مقابل وزارت امورخارجه نمی‌خواهد موضع‌گیری داشته باشد که در پی آن کدورتی بین مذاکره کنندگان ایران و آمریکایی‌ ایجاد شود.  

دبیر تشکیلات تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه در مقابل عهدشکنی های آمریکا مذاکره کنندگان ما از الفاظی چون نقض روح برجام استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: این رفتار مذاکره کنندگان به این دلیل است که می‌دانند ضمانت اجرایی محکمی در برجام نیست.

وی نبود ضمانت محکم اجرایی در برجام را از انتقاد‌های جدی منتقدین دانست و ادامه داد: انتظار می‌رود واکنش دولتی که خود را حقوق‌دان می‌خواند حقوقی باشد و نه فقط با گزاره‌های خبری و رسانه‌ای قصد واکنش نشان دادن را داشته باشد.

قائد شرف افزود: برجام اگر ظرفیت دارد باید به صورت عملی و درست از آن برای احقاق حقوق ملت ایران استفاده شود و اگر این مقدار دارای نقطه ضعف است، دولتمردان باید دست از توهم سازی پیروزی تاریخی بردارند و اشکالات را بپذیرند.

دبیر تشکیلات تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه دولت باید روش صداقت را در پیش گیرد، بیان داشت: در صورتی که دولت به صورت شفاف با مردم صحبت کند ملت راه صحیح آینده خود را پیدا خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها