خبرهای داغ:
جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: طبق رسم هر ساله دانشگاه شریف، هیچ تشکلی در حین مراحل ثبت نام و قبل اردوی ورودی‌ جدیدها اجازه پخش نشریه در بین دانشجویان را ندارد.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۱۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر شعبان جولا، جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به اتفاقات اخیر دانشگاه شریف گفت: طبق رسم هر ساله دانشگاه شریف هیچ تشکلی در حین مراحل ثبت نام و قبل اردوی ورودی جدیدها اجازه پخش نشریه در بین دانشجویان را ندارد.

 

وی تصریح کرد: اگر در میان ثبت نام جدیدها و قبل از اردوی آنها، نشریه ای از سوی تشکل ها توزیع شود، حراست طبق قانون با آنها برخورد می کند.

 

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف اظهار داشت: در روزهای اخیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل نشریه ای را آماده کرده بود که قبل از توزیع، آن را به معاون فرهنگی دانشگاه ارائه داد و وی نیز پس از مطالعه، اجازه پخش آن را در میان دانشجویان داد. این نشریه قبل از شروع جشن در بین دانشجویان پخش شد.

 

شعبان جولا افزود: در این راستا اعضای انجمن اسلامی دانشگاه بدون اطلاع از هماهنگی اعضای انجمن مستقل با معاونت فرهنگی شریف در خصوص پخش نشریه، تصمیم به پخش نشریه خودشان در بین دانشجویان کردند که با واکنش حراست دانشگاه و معاونت فرهنگی مواجه شد. حراست دانشگاه بدلیل عدم هماهنگی با آنها برخورد کرده و آنها هم بدون اطلاع از اصل ماجرا، به صورت ناجوانمردانه یک طرفه به سمت قاضی رفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که این نشریه مرتبط با دانشجویان ورودی جدید نبوده و در آن موضوع تجمعات و سنوات را پیگیری می کرد. همچنین از سویی به دانشجویان ورودی جدید این تذکر را می دهند که اگر در اردوی ابتدای سال تحصیلی شرکت کنید، مطلع باشید که این اردو با همکاری تشکل های ارزشی دانشگاه ترتیب داده شده؛ که در واقع قصد بر هم زدن جو و آرامش خاطر دانشجویان ورودی جدید را داشت.  

 

شعبان جولا گفت: اردویی که در ابتدای سال برای ورودی ها تدارک دیده می شود، مصوب شورای فرهنگی دانشگاه شریف بوده و تشکل های ارزشی در اجرای این اردو نقشی ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها