خبرهای داغ:
سردار سلامی مطرح کرد

تاکید رهبر انقلاب بر محرومیت‌زدایی به عنوان ماموریت کلیدی سپاه

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در ملاقات آخر با رهبر انقلاب، ایشان بر محرومیت‌زدایی و فقرزدایی به عنوان ماموریت کلیدی سپاه تاکید کردند.
کد خبر: ۸۷۵۳۷۰۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم افتتاح 3300 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه، گفت: انقلاب ما انقلاب کرامت انسان‌ها بوده و هست، انقلابی که با فقر و فحشا مبارزه می‌کند و خدا را به خاطر این جریان روان شکرگزاری می‌کنیم.

وی افزود: امروز پرچم پیشرفت و رفاه انسان‌ها مستضعف در دست یک مبارز جانباز از نسل رسول خدا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه نیروی نجات‌دهنده جامعه، ملت و انقلاب از هر تهاجمی بوده و اینجا محل کهشانی‌هاست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز هم اگر می‌بینید در میان گرداب سوزان شیاطین، کشور ما امن و آرام است به برکت رشادت‌ها، پایمردی‌ها و مجاهدت‌های فوق طاقت بشری ما توسط فرماندهان و رزمندگان این نیرو در مرزها در جریان است.

وی با اشاره به اینکه درود بر نیروی زمینی سپاه که اشدالاکفار است، گفت: حقیقتا گزارشی که فرمانده فداکار و دلسوز و مومن و مجاهد و انقلابی این نیرو در زمینه ورود به محرومیت‌زدایی ارائه داد، افتخار بزرگی برای سپاه است.

سردار سلامی تاکید کرد: امروز فقط اشرار و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و رژیم‌های مرتجع وابسته به یهود دشمن ما نیستند، بلکه محرومیت و سختی‌ها در دامنه دشمنی‌های ما قرار دارند و این از رسالت‌های جدید ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه اظهار داشت: از توصیه مهم رهبر انقلاب همواره به سپاه است که در ملاقات آخر با حضرت ایشان نیز ایشان بر محرومیت‌زدایی و فقرزدایی باز هم به عنوان ماموریت کلیدی سپاه تاکید کردند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فقر تنها از دست سپاه بر می‌آید، گفت: ظرفیت‌های عظیمی در کشور وجود دارد که در دست دولت است و باید به یاری همنوعان خود بشتابیم.

سردار سلامی تصریح کرد: دشمنان ما آرزو می‌کنند که ما همیشه فقیر باشیم و این استراتژی آنان است و تحریم اقتصادی این واقعیت را روشن می‌کند، اما ما اجازه نمی‌دهیم این رویا از ذهن به زمین انتقال شود. باید چهره بخش‌های محروممان تغییر کند و این یک رسالت و ماموریت و حقیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار