فرماندار خاتم خبر داد:

خاتم، پیشتاز در نصب کنتورهای هوشمند

فرماندار خاتم با اشاره به اینکه خاتم در نصب کنتورهای هوشمند در استان پیشتاز است گفت: تاکنون بیش از نیمی از چاه ههای کشاورزی این شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شده است.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۵۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، محمد زاده رحمانی در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان افزود: تسریع در نصب کنتورهای هوشمند در چاههای کشاورزی بخش مرکزی (هرات و مروست)از مصوبات امروز بود که یکی از نیازهای شهرستان نیز است.

زاده رحمانی، تعداد چاههای شهرستان را 596 حلقه اعلام و افزود: با کاهش بارندگی و کمبود منابع آب در کشور، استان و این شهرستان، نصب کنتورهای هوشمنددر خاتم با همیاری و کمک کشاورزان در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه مورد استقبال نیز واقع شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع آبهای زیرزمینی مردم ضمن آگاهی از این موضوع، صرفه جویی در مصرف آب را یک وظیفه دانسته و خود را ملزم به انجام آن می کنند.

رئیس شورای حفاظت از منابع آبهای زیرزمینی شهرستان اضافه کرد: کشاورزان با توجه به اهمیت آب یک حالت خودمراقبتی پیدا کرده و نهایت دقت را در مصرف آب دارند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان نیز خاطرنشان کرد: روند نصب کنتورهای هوشمند در شهرستان با استقبال کشاورزان مواجه شده و خوشبختانه تعداد زیادی از چاه ها به این کنتورها مجهز شده اند.

منصوری در ادامه با اشاره به همکاری خوب کشاورزان در بخش مروست خواستار همکاری و همیاری مسئولان این اداره با خاموشی زمستانه چاه های کشاورزی شد.


ارسال نظرات