هشدار فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه نسبت به پروژه نفوذ در مراکز آموزش عالی:

مجریان پروژه نفوذ به دنبال مدیریت مراکز علمی هستند/حذف درس رهبر کوچک از پایه ششم ابتدائی نفوذی است

امریکایی ها امروز قصد دارند تا از فرصتی که پیش آمده دانشجویان و اساتید و نخبگان علمی کشور را به سمت مراکز علمی و تحقیقاتی خود سوق دهند.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۵۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی شب گذشته در نشست بسیج اساتید دانشگاه های تربت حیدریه، خواف، رشتخوار و مه ولات اذعان کرد: ریشه بسیاری از گرفتاریها در حوزه اقتصاد و فرهنگ بخاطر رویکردی است که برخی اساتید دانشگاهها از اصول غرب آموختند و هیچگاه نمی توانند با اصول فرهنگ و اقتصاد اسلامی کنار بیایند.
 
وی تصریح کرد: امروز متاسفانه پروژه نفوذ در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور اتفاق افتاده و برخی مجریان در وزارت علوم و تحقیقات به دنبال تاسیس کنسولگری کشورهای غربی و آمریکا در دانشگاه ها هستند تا به بهانه تعامل علمی با دنیا، مراکز آموزش عالی را مدیریت و نخبگان علمی کشور را به سمت غرب سوق دهند.
 
گرایلی تاکید کرد: دانشگاهها یکی از باکیفیت ترین منابع و سرمایه انسانی یک کشور محسوب می شوند و باید با سرمایه گذاری روی این قشر،کادر سازی مفیدی برای آینده انقلاب اسلامی داشته باشیم.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: به گفته آمریکائی ها آنها از بی توجهی به نخبگان علمی جمهوری اسلامی ایران بیشترین ضرر را کردند و امروز قصد دارند تا از فرصتی که پیش آمده دانشجویان و اساتید و نخبگان علمی کشور را به سمت مراکز علمی و تحقیقاتی خود سوق دهند که اگر این اتفاق رخ دهد، سالانه ۱۵۰ میلیارد دلار برای آنها در آمدزایی ایجاد می کند.
 
وی مهمترین پروژه آمریکا را بعد از توافق ۲۰۱۵، شکل دهی به آینده ایران و تغییر در نظام ساختاری این کشور عنوان کرد و افزود: فعالیتی با نام دیپلماسی آکادمیک با حضور اساتید و دانشمندان امریکائی در ۱۲ دانشگاه معتبر کشور این هشدار را به متصدیان مراکز عالی می دهد که نسبت به پروژه نفوذ هشیار تر عمل کنند، زیرا پشت صحنه این قضیه را گودمن، مشاور رئیس جمهور آمریکا در سازمان سیا رهبری می کند.
 
گرایلی با انتقاد ار حذف درس رهبر کوچک در پایه ششم ابتدائی، این پروژه را در راستای خواسته های صهیونیست ها عنوان کرد و افزود: چندی پیش روزنامه صهیونیستی«اسرائیل هایوم» نوشته بود که برای دستیابی به توافق سازنده با ایرانی ها باید استراتژیها، تاکتیک ها و حتی متون کتب درسی آنها با آموزه های شهادت طلبی بصورت کلی تغییر یابد و در ادامه به این نکته نیز اشاره کرده بود که در کتب درسی ایران درسی به نام رهبر کوچک وجود دارد، لذا حذف «داستان شهید حسین فهمیده» از پایه ششم ابتدائی نفوذی است که رژیم صهیونیستی آن را کلید زده است.
 
وی با بیان اینکه دشمن مترصد حذف ارزشهای انقلابی و اسلامی از مراکز آموز ش عالی است، افزود: اساتید و دانشجویان انقلابی باید نسبت به پروژه نفوذ علمی هشیارتر عمل کنند و به ترویج و تبیین مکتب دین، قرآن و نهج البلاغه اهتمام ورزند.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: جمهوری اسلامی ایران، جامعه ای دینی و امام حسینی(ع) است و باید به ارزشها برگردیم و نسبت به کادرسازی مدیران آینده انقلاب در نظام تعلیم و تربیت و مراکز اموزش عالی بر مبنای ارزشهای دینی و انقلابی عمل کنیم. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار