نماینده ولی‌فقیه کردستان:

پیشرفت‌های علمی ایران برای استکبار وحشت‌آفرین است/ انقلاب اسلامی ایران بازی جهانی را به هم زد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی را برای استکبار جهانی وحشت‌آفرین خواند.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۴۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در مراسم گرامیداشت حماسه دفاع مقدس در مراکز آموزش عالی که در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و ایثارگری‌هاست و از کسانیکه بانی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این ایام هستند و ایثارگری رزمندگان و شهدا را یادآور می‌شوند باید تقدیر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دفاع مقدس را باید از جهات مختلف مورد مطالعه قرار دهیم، افزود: جنگ تحمیلی جنگی بود که بدون خواست ایران به ما تحمیل شد، زیرا ایران اسلامی همواره به دنبال آسایش و صلح بوده و اساس کارش پیشرفت و آبادانی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همواره می‌خواست که دین را منزوی جلوه دهد و خداوند را از صحنه انسان‌ها حذف نماید و به ظاهر احساس می‌کردند موفق شده‌اند در حالیکه خداوند می‌فرماید همواره صحنه‌هایی ایجاد می‌کنیم که قدرت‌نمایی خود را نشان دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی در برابر دشمنان چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم بازی جهانی را به هم زد و موضع دفاعی به خود گرفت و دشمنان را غافلگیر کرد.

آیت‌الله شاهرودی اضافه کرد: ایران اسلامی در حالی در برابر استکبار جهانی ایستاد که امکانات لازم و سلاح‌های مناسب در اختیار نداشت اما توانست پیروزمندانه در برابر آنها بایستد و مقاومت کند.

وی با اشاره به اینکه علیرغم طول کشیدن هشت ساله جنگ تحمیلی اما این جنگ تحولات زیادی را به همراه داشت، بیان کرد: در دانشگاه جبهه انسان‌هایی خدایی و حماسی تربیت شدند که امروز کشور به وجود این افراد افتخار می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اضافه کرد: دشمن از هر راهی بخواهد وارد می‌شود و تنها به حملات هوایی، زمینی و دریایی بسنده نمی‌کند بلکه اینترنت نیز بعد از ابداع و جهانی شدن وسیله‌ای برای جنگ نرم دشمن شد اما امام(ره) فرمودند مردم ما در جنگ کاری کرد که ابهت ابرقدرت‌ها را شکست.

آیت‌الله شاهرودی با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی نیز راه دیگر دشمن برای مقابله با کشور ما بود، افزود: باز هم ایرانیان ثابت کردند که تحریم اقتصادی موجب پیشرفت علمی ایران شده است.

وی آغاز پیشرفت‌های علمی ایران را دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: کسانی‌که روحیه جهادی داشتند توانستند به پیشرفت‌های علمی دست یابند و اکنون پیشرفت‌های علمی ایران برای استکبار وحشت‌آفرین است.

وی آگاهی مسلمانان را عاملی برای جدایی مسلمانان از زیر سلطه استکبار دانست و گفت: همه مردم مسلمان باید همواره آگاه و هوشیاری باشند و گرفتار دسیسه‌های شیاطین و استکبار نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار