خبرهای داغ:
همزمان با آغاز ماه محرم و برپایی عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، شبکه الکوثر با تدارک ویژه برنامه هایی به استقبال ماه محرم می‌رود.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۳۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ویژه برنامه‌های زنده و تولیدی، پخش روزانه سخنرانی مذهبی،  مداحی و مستندهای مرتبط با موضوع عاشورا از جمله برنامه های پیش بینی شده برای پخش در ایام محرم و صفر است.

ویژه برنامه «ثار الله» به صورت زنده و مستقیم در 13 قسمت 50 دقیقه ای با حضور کارشناسان برجسته حوزه معارف دینی و اخلاقی ، ساعت 22 هر شب در این ایام از شبکه پخش خواهد شد. این برنامه از تهران و کربلای معلی، در هر قسمت با بررسی شخصیت یکی از یاران امام حسین (ع)، مهمان مخاطبان شبکه خواهد بود.

برنامه «مصباح الهدی» در 13 برنامه 25 دقیقه ای در ایام عزاداری سید الشهدا (ع) ، با اجرای یوسف تبریزیان روی آنتن خواهد رفت. برنامه میزبان اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان برجسته ای همچون دکتر عصری بانی، دکتر عدنان اشکوری و... و همچنین شعرا و مداحان ممتاز عربی خواهد بود.

این برنامه به موضوعاتی مانند: عاشورا و انتظار ظهور منتقم، جایگاه و نقش زنان در ماندگاری و تداوم فرهنگ عاشورا، تجلی آداب ولایت پذیری، الگوی فداکاری و ایثار دینی و موضوعات متنوع دیگر می باشد. هر شب یک بخش نمایشی در خصوص شخصیت اصحاب امام حسین(ع) نیز در خلال برنامه پخش می شود.

«سخنرانی مذهبی» از خطیبان مشهوری همچون شیخ آل سیف از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر در 60  قسمت 50 دقیقه ای در جدول پخش برنامه های شبکه خواهد بود، بینندگان محترم میتوانند این سخنرانی ها را ساعت 1 بامداد در طول ایام ماه های محرم و صفر از شبکه الکوثر دنبال کنند.

برنامه زنده «صباح الکوثر» از اول تا هشتم  محرم به صورت ویژه به موضوع عاشورای حسینی و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) خواهد پرداخت.

بینندگان شبکه میتوانند مستند «سفر به گرجستان» در 13 قسمت 25 دقیقه ای ،مخاطبان را با  فرهنگ عاشورایی مردم گرجستان آشنا می کند.

شبکه  الکوثر برای کودکان و نوجوانان نیز برنامه های ویژه و متنوعی در این خصوص در نظر دارد.

برنامه  زنده  کودک در ایام محرم به صورت ویژه به موضوع ایام شهادت امام حسین (ع) خواهد پرداخت.

«لیتنی» ویژه مخاطب نوجوان با موضوع دلنوشته های یک نوجوان در خصوص محرم در 15 قسمت 5 دقیقه ای آماده پخش میباشد. فیلم های سینمایی ویژه کودک و نوجوان ( عاشوراییان و ارض الطف ) کلیپ‌های متنوع و جدید و احادیث گرافیکی از امام حسین (ع) از دیگر برنامه های گروه کودک و نوجوان در این ایام است.

سریال «آخرین دعوت» به زبان عربی و سریال «یلدا» با زبان فارسی و زیرنویس عربی در ایام ماه محرم از شبکه پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها