رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز در انتقاد به یکی از معاونین استاندار کردستان گفت: ماموستا و روحانی ما ماهانه 250 هزار تومان حقوق می‌گیرد و دلواپس این است که بیت‌المال بیهوده هزینه نشود لذا کسانی باید دلواپس باشند که 250 میلیون تومان حقوق می‌گیرند و به بیت‌المال هم رحم نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۱۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عابد نقیبی در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان پیشمرگان مسلمان کُرد در سالن بسیج جوانان سقز اظهار داشت: استان کردستان و نیز شهرستان سقز همواره در خط رهبری بوده و به جناح‌بازی هم اعتقاد ندارد.

این عضو مجمع علمای جهان اسلام با اشاره به سخنان یکی از معاونین استاندار کردستان که به گفته‌های اخیر امام جمعه قروه درباره برگزاری هفته فرهنگی کردستان در بندر انزلی انتقاد کرده بود، گفت: کُردستان باشگاه جناح‌های سیاسی نیست و مسؤولان ادبیات نامناسب را وارد استان ما نکنند.

وی افزود: بعضی ادبیات در استان کردستان کاربرد ندارد به ویژه ادبیات دلواپسی که این افراد در بعضی نشست‌ها از آن استفاده می‌کنند تا ذهن مردم را درگیر مسائل سیاسی کنند.

نقیبی ادامه داد: ماموستا و روحانی ما ماهانه 250 هزار تومان حقوق می‌گیرد و دلواپس این است که بیت‌المال بیهوده هزینه نشود لذا کسانی باید دلواپس باشند که 250 میلیون تومان حقوق می‌گیرند و به بیت‌المال هم رحم نمی‌کنند.

وی از بعضی افراد که با روحیه مردم کردستان آشنایی ندارند خواستند ادبیات دلواپسی را وارد این استان فرهنگی نکنند، چون مردم این خطه از میهن اسلامی وابسته به جناح‌ها نیستند و فقط در مسیر اتحاد، همدلی و برادری و در راستای حفظ نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

نقیبی با بیان اینکه جنگ هشت ساله علیه ایران به دستور دنیای استکبار تحمیل شد، اظهار داشت: جنگ صدام با ایران به نیابت از سوی استکبار و با اتکا به تمام سلاح‌های غیر‌متعارف بود و غربی‌ها با سکوت و باز گذاشتن دست وی به هر قیمت و با هر جنایتی می‌خواستند نظام اسلامی را از بین ببرند و حکومتی غیردینی سرکار بیاورند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه، تنها افتخار ما پیروی از مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: امدادهای غیبی، وحدت و یکدلی و تبعیت از فرامین امام راحل از رموز موفقیت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: تفرقه بین شیعه و سنی یکی از هدف‌های دشمنان اسلام است که به فرموده مقام معظم رهبری، آنها شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند و در صدد برهم زدن وحدت مسلمانان است.

نقیبی سپس به مجاهدت‌های رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: در این راستا پیشمرگان مسلمان کُرد در کنار این دلیرمردان علیه تمام دشمنان مبارزه کردند و در این راه نیز شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس اسلامی کردند.

ارسال نظرات