به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) چاکری، همایش بزرگ پیشکسوتان و رزمندگان بسیجی دهستان فتح آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای چاکری از توابع خاتم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۶۰۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در این همایش ابتدا محمد دهقان هراتی فرمانده حوزه امام علی(ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض خیر مقدم به حاضرین ضمن اشاره به اهمیت حضور بسیجیان پیشکسوت در بسیج بیان داشت: این انقلاب ثمره تلاش و همت بسیجیانی است که سالیان متمادی با تمام وجود در عرصه بسیج خدمت کرده اند و حالا گنجینه ای از تجربه و دانش هستند.

وی در ادامه گفت: وظیفه و رسالت امروز ما بسیجیاناستفاده از تجربه و دانش این پیشکسوتان برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و درجهت خدمت بهتر به این انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم نیز  طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و جانبازان سرافراز اشاره ای به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص شعار های انقلاب کرد و خاطر نشان کرد: استقلال‌خواهی و قطع هر نوع وابستگی، حاکمیت اسلام بر جامعه و رواج ارزش‌های دینی در کشور، آزادی بیان و قلم،عدالت و رفع تبعیض ‌ها، پیشرفت مادی و گسترش رفاه، احیای کرامت انسانی و نقش داشتن مردم در حاکمیت بر تعیین سرنوشت خود و زمینه‌سازی برای رشد و تکامل انسانها در جامعه و حذف عواملفسادازشعارهایانقلاب اسلامی می باشد.
گفتنی است اجرای گروه تئاتر یاوران کویر پیرامون دفاع مقدس و شهدا ، شعر خوانی عبدالرضا نوری شاعر برجسته شهرستان در وصف شهدا و سخنرانی سرهنگ آزادی نژاد از برنامه های این همایش بود.

لازم به ذکر است تعدادی از مسئولین شهرستان، پیشکسوتان و رزمندگان بسیجی دهستان فتح آباد و همچنین مردم روستای چاکری میهمانان مراسم بودند.


ارسال نظرات