عضو کمیسیون انرژی :

نباید به راحتی از آتش سوزی‌ پی‌درپی در پتروشیمی ها عبور کرد/این مسئله نگران کننده است/ تا کنون به مورد مشکوکی برخورد نکرده‌ایم

گل‌مرادی در خصوص بروز حادثه آتش سوزی در پتروشیمی ها اظهارداشت: فرسودگی تجهیزات، کمبود ها و نواقص موجود در پتروشیمی دخیل بوده اند و اینکه اتش سوزی ها توسط عوامل خرابکارانه و برون سازمانی صورت گرفته صحت ندارد.
کد خبر: ۸۷۵۳۵۶۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،علی گل مرادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در خصوص آتش سوزی پی در پی در پتروشیمی های کشور گفت: مجلس به طور کاملا جدی موضوع آتش سوزی پتروشیمی ها را در دستور کار خود قرار داد و این موضوع را از بعاد گوناگون مورد تحقیق و بررسی قرار داد.

 

وی در خصوص علت بروز حادثه آتش سوزی در پتروشیمی ها اظهار داشت: طبق بررسی هایی که در خصوص بروز حادثه اتش سوزی در پتروشیمی ها صورت گرفت، علل و عوامل گوناگونی از قبیل فرسودگی تجهیزات، کمبود ها و نواقص موجود در پتروشیمی دخیل بوده اند و اینکه گفته می شود این اتش سوزی ها توسط عوامل خرابکارانه و برون سازمانی صورت گرفته است صحت ندارد.

 

رئیس کمیته نیرو کمیسیون انرژی با اشاره به گزارش تهیه شده در خصوص آتش سوزی پتروشیمی ها، تصریح کرد: بر اساس گزارشی که طبق بررسی های کارشناسانه و تخصصی در مورد آتش سوزی ها تهیه شده است، باز هم به مورد مشکوکی دست نیافتیم و این امر توسط عوامل برون سازمانی و خرابکار صورت نگرفته است.

 

گل‌مرادی در ادامه با اشاره به کم دقتی های صورت گرفته در موضوع آتش سوزی ها عنوان کرد: در خصوص آش سوزی های اخیر کم دقتی از سوی برخی مسئولان نیز وجود داشت، همچنین کمبود امکانات آتش نشانی برای اطفاء حریق هم کاملا مشهود بود و در جلسه ای که با مسئولان داشتیم این موضوع را نیز مطرح کردیم.

 

وی با توجه به اینکه حادثه آتش سوزی‌ها در کشور نگران کننده است، بیان داشت: آتش سوزی های پی در پی پتروشیمی ها در کشور موضوعی نیست تا به راحتی از کنار آن گذشت و این مسئله برای کشور نگران کننده است.

منبع: دانا
ارسال نظرات
آخرین اخبار