فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته ناجا در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۲۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

مهدی انصاری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امسال هفته نیروی انتظامی با اجلاسیه ملی سرداران و شهدای استان تقارن پیدا کرده که نیروی انتظامی در هر دو مناسبت انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به شعار هفته ناجا اشاره کرد و افزود: شعار امسال هفته ناجا که از نهم تا پانزدهم مهر ماه است همه با هم برای امنیت و آرامش است.

وی با بیان اینکه بهترین راهبرد پلیس عمومی کردن پیشگیری از جرم است، گفت: رضایت مردم بهترین ثمره نیروی انتظامی است که با ارائه خدمات بهنگام و ایجاد امنیت پایدار این رضایت‌مندی حاصل می‌شود.

این مسؤول با اشاره به همکاری نیروی انتظامی و رسانه‌های استان برای ایجاد امنیت روانی و اجتماعی در جامعه گفت: کارکنان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند.

انصاری به برنامه‌های نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته ناجا اشاره کرد و یادآور شد: حضور در صدا و سیمای مرکز استان و تشریح برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی، رسیدگی به مشکلات مردم در مراسم نماز جمعه، سخنرانی فرمانده‌هان شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه و حضور پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی در نماز دشمن شکن جمعه از برنامه‌های هفته ناجا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه فتح، حضور فرمانده‌‌هان در مساجد و دیدار با مردم، حضور کارشناسان در مدارس راهنمایی و دبیرستان را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا دانست و افزود: اهداء خون به بیماران نیازمند، قرائت پیام مهر توسط نیروی انتظامی و اداره کل آموزش و پرورش و نشست با سران طوایف معتمدین و بزرگان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش طلایه‌داران پلیس با همکاری پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی و اجرای طرح مردم یاری در مناطق و روستاهای استان با حضور هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی در هفته ناجا صورت می‌گیرد.

این مسؤول با اشاره به اجرای کارهای فرهنگی تصریح کرد: 35 هزار اقلام فرهنگی و دو هزار مترمربع بنر تبلیغاتی توسط نیروی انتظامی در سطح استان انجام شده است.

انصاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد 86 شهید تقدیم کشور کرده است، خاطرنشان کرد: تصاویر شهدا در همه مقرهای نیروی انتظامی نصب می‌شود.

ارسال نظرات