سرهنگ علی غضنفری از جمله عوامل موثری که باعث پیروزی ما در برابر جنگ نابرابرانه با عراق شد، مدیریت حضرت امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی دانست و افزود: امام در بعد مهندسی جنگ توانست کار بسیار عظیمی را انجام دهد و ایشان نه تنها به ملت ایران بلکه به کل دنیا پیام می دادند واین از برکات ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۱۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، فرمانده ناحیه سپاه امام رضا (ع) دشتی در نشستی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاه ریحانه النبی (س) حوزه خدیجه کبری(س) شهر کاکی برگزار شد ، اظهار داشت: کشورما از لحاظ امنیتی نسبت به تمامی کشورهای از وضعیت خوبی برخورد است و این را مرهون جانفشانی و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می دانیم.

سرهنگ علی غضنفری از جمله عوامل موثری که باعث پیروزی ما در برابر جنگ نابرابرانه با عراق شد، مدیریت حضرت امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی دانست وافزود: امام در بعد مهندسی جنگ توانست کار بسیار عظیمی را انجام دهد و ایشان نه تنها به ملت ایران بلکه به کل دنیا پیام می دادند واین از برکات ولایت فقیه بود.

وی افزود: دومین عامل در پیروزی ما در جنگ تحمیلی حمایت مردمی انقلابی، از دفاع مقدس بود ، مردان وزنان مسلمان گوش به فرمان رهبری بوده وهمیشه سخنان وی را سرلوحه زندگی خود قرار می دادند.

وی یاد آور شد: مردان در میدان جنگ وزنان در پشت جبهه حضور فعال داشتند وهر شخص به اندازه توان خود برای پیروزی در این جنگ نابرابرانه اقدام می کردند.

فرمانده ناحیه دشتی ایمان وانگیزه را دو عامل موثر دانست واظهار داشت: اگر انگیزه الهی نبود جوانان ما نمی توانستند در این میدان ها پیروز شود واکنون وظیفه تمامی بسیجیان که در میدان های جنگ نرم دشمن بیدار باشند و ایمان وانگیزه خدمت به اسلام را فراموش نکنند .

وی افزود: دشمن می خواهد از طریق ترفندهای گوناگون این دو عامل را از جوانان ما بگیرد، ومیگوید ماباید فرهنگ حسینی را از مردم ایران بگیریم ، اگر در خانواده ها ایمان ومعنویت حذف شود ما به راحتی میتوانیم بر آنها مسلط شویم.

سرهنگ علی غضنفری در پایان به نقش مهم زنان در این عرصه اشاره کرد وگفت: اگر زنان ودختران ما به وظایف خود به خوبی واقف باشند واین اجازه را به دشمن ندهند می توانند در این میدان پیروز شوند ، هر زن مسلمان وظیفه دارد با حفظ حجاب وشعائر الهی در این زمینه گام بردارد ووظیفه شما خواهران بسیجی بسی دشوار تر است.

وی اضافه کرد: این کارگاه روزانه می‌تواند بیش از 3 تن شیر را فرآوری کند.

 

ارسال نظرات