خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری محفل انس با قرآن و عترت در شاهرود+عکس

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه کمیل حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) محفل انس با قرآن و عترت در مسجد فاطمیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۰۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت پایگاه کمیل حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) محفل انس با قرآن و عترت با حضور اقشار مختلف مردم و امام جمعه شاهرود،مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شاهرود، مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 158 شهید کشاورزیان شاهرود در مسجد فاطمیه شاهرود برگزار شد.

در این محفل نورانی قلی زاده به قرائت تلاوت آیات نور پرداخت و سپس حجت الاسلام جوانشیر به نکات قرآنی و تجویدی در باب تلاوت پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم به مناسبت نزول آیه هل اتی به تفسیر این آیه شریفه پرداخت و افزود: در این ماجرا موضع شرافت و کرامت و مقام والای اهل بیت پیامبر به ظهور رسید و همگان و حتی اهل کتاب نیز به این مهم پی بردند و حقانیت اسلام و اهل بیت به ظهور رسید.

وی افزود: باید ما این مناسبت ها را قدر بدانیم و تلاش کنیم که در بیان این وقایع برای جامعه و تشریح حقانیت اهل بیت(ع) تلاش کنیم.

امینی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما باید ارزش های اسلام را در جامعه بسط و گسترش دهیم و فرهنگ دفاع مقدس یکی از راهکارهای این تعمیق بخشی است.

در این مراسم عباس اکبریان مسئول انجمن راویان دفاع مقدس شاهرود نیز به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و گفت: شهدا انس الفتی با قرآن و دعا داشتند و به فرموده قرآن مجاهدان روز و شب زنده داران در درگاه الهی بودند و انرژی و اعتقاد راسخ و ایمان خود را از قرآن و عترت گرفتند.

در پایان این مراسم به قید قرعه به شش نفر کارت هدیه اهدا شد و به نونهالان شرکت کننده نیز لوازم التحریر اسلامی اهدا گردید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها