فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 140 برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، تبلیغی، تربیتی و نهضت روشنگری در شهرستان دشتی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۷۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ، سرهنگ دوم پاسدار علی غضنفری در جلسه هماهنگی برنامه اجرایی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتی که با حضور فرمانده‌های حوزه‌های مقاومت در سالن اجتماعات سپاه امام رضا (ع) تشکیل شد اظهار داشت : در نخستین روز از هفته دفاع مقدس که با نام اقتدار صلابت نیروهای مسلح نام‌گذاری شده است رژه شکوهمند نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع)، اعضای حلقه‌های صالحین و بسیجیان حاضر در دوره تکمیلی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی، افزود: در این روز نشست حلقه سرگروه‌ها، برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهرها نیز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام شهیدان، ایثارگران، سربازان و فجر آفرینان نام‌گذاری شده غبارروبی قبور مطهر شهدا همراه با برگزاری زیارت عاشورا، تقدیر و پاسداشت سربازان در نمازخانه سپاه، جشن شکوفه‌های انقلاب در مهد قرآنی گل نرگس، سرکشی از خانواده شهدا، جلسه بصیرتی فرمانده حوزه با فرماندهان واحدهای مقاومت، یادواره شهدا پایگاه ثارالله گنخک و فراخوانی و رزم شبانه اجرا می‌شود.

غضنفری یادآور شد: میقات صالحین در مصلای نماز جمعه خورموج و کاکی با حضور رده‌های مقاومت تابعه، سخنرانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در خورموج و سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت ولی‌عصر (عج) کاکی قبل از خطبه‌ها در شهر کاکی برگزار می‌شود و پیاده‌روی خانوادگی و شب خاطره همراه با تجلیل از رزمندگان در سومین روز که به نام معنویت، وحدت ملی، خانواده و سلامت نام‌گذاری شده است برگزار خواهد شد.

وی افزود: 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که توسط بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) احداث‌ شده است در روستای زیارت ساحلی افتتاح و در اختیار این مددجویان قرار می‌گیرد.

غضنفری گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس که به نام دانش‌پژوهان، نخبگان و هنرمندان نام‌گذاری شده است گردهمایی سیاسی پایوران و وظیفه، برگزاری هیئت منتظران موعود با موضوع اقتصاد مقاومتی، همایش سبک زندگی اسلامی با موضوع اقتصاد مقاومتی، فراخوانی گردان بیت‌المقدس هم‌چنین از حلقه‌های صالحین هم‌زمان با جشنواره غذاهای بومی محلی که توسط حوزه حضرت معصومه (س) در مسجد امام سجاد (ع) برگزار می‌شود بازدید خواهد شد.
وی برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع نقش دفاع مقدس در تحولات داخلی و بین‌المللی از دیگر برنامه‌های چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در دشتی عنوان کرد.

غضنفری بابیان اینکه پنجمین روز از هفته دفاع مقدس بانام اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی، مردمی، اصناف و آمادگی دفاعی نام‌گذاری شده است خاطرنشان کرد: در این روز شاهد پیاده‌روی و کوه‌پیمایی بسیجیان کارمند عضو حلقه‌های صالحین خواهیم بود و در ادامه بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستاهای بنیاد و گنخک خواهیم داشت و نشست نهضت روشنگری و تجلیل از زنان ایثارگر برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: افتتاح پروژه تولیدات لبنی در لنگک، برگزاری مسابقات فوتسال پایگاهی در روستای درویشی، نشست امربه‌معروف و نهی از منکر پایگاه‌های مقاومت در روستای دهوک و پیاده‌روی شبانه و فراخوانی گردان امام علی (ع) در یکی از روستاهای جنوبی شهرستان از دیگر برنامه‌های پنجمین روز هفته دفاع مقدس است.

غضنفری یادآور شد: ایجاد رادیو دفاع مقدس در مدارس توسط حوزه مقاومت المهدی(عج) شهر خورموج، برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری نهضت روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی، نشست بصیرتی (بصیرت، انقلابی گری و دفاع مقدس)، پیاده‌روی حلقه‌های صالحین، محفل انس با قرآن و گردهمایی رزمندگان و ایثارگران و نشست نهضت روشنگری و تجلیل از رزمندگان در روستای کردلان را مهم‌ترین برنامه‌های ششمین روز از هفته دفاع مقدس در دشتی عنوان کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس بیان خاطره توسط رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، برگزاری کلاس بصیرت افزایی ویژه کارکنان کادر و وظیفه، اختتامیه طرح هجرت، نشست نهضت روشنگری با موضوع انقلابی گری و برگزاری یادواره شهدای روستا سرمک برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همایش پیشگیری از تخلفات با حضور فرماندهان پایگاه و شورای حوزه در سالن آموزش‌وپرورش توسط نیروی انسانی پایور و رزم شبانه گردان عاشورا در یکی از روستاهای شهرستان هم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات