خبرهای داغ:
مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نطنز خبر داد

برگزاری گردهمایی مسؤولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در امامزاده آقا علی عباس(ع)

مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان نطنز از برگزاری گردهمایی مسؤولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در امامزاده آقا علی عباس(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۵۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی نطنز اظهار کرد: نیروی‌های خدوم انتظامی در سطح شهرستان با همه ظرفیت خود در راستای امنیت و جلوگیری از سرقت فعالیت می‌کنند ولی انتظار می‌رود با کمک مردم و سایر مسئولان مرتبط اقدام جدی در راستای مبارزه با احشام در شهرستان صورت پذیرد، چراکه این احشام سرمایه اصلی و راه رزق و روزی یک کشاورز است که به یک‌شب توسط سارقان به سرقت می‌رود.

وی به گستردگی فعالیت و کمبود نیروی انسانی نیز اشاره کرد و افزود: انصافاً به همه کمبودها و کاستی‌ها نیروی انتظامی در اکثریت بخش‌ها به مأموریت خود به نحو احسن عمل نموده، گرچه شاید انتقاداتی هم باشد که این انتقادات در برابر گستردگی فعالیت یک‌چیز طبیعی است و به نظرم در بهبود وضعیت موجود کمک خواهد کرد.

امام‌جمعه بادرود در توصیه به مجموعه نیروی انتظامی گفت: خلق خوش و مهربان را سرلوحه کار خود قرار دهید چراکه برخورد خوب با ارباب‌رجوع چه شاکی و چه متشاکی موجب امنیت خاطر می‌شود و در بهبود بررسی پرونده و انجام کار هم به شما کمک شایانی خواهد کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام سید رضا حسینی وفا؛ مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان نطنز در این دیدار از گردهمایی مسؤولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در سطح کشور در روزهای آینده در امامزاده آقا علی عباس خبر داد و اظهار امیدواری کرد همه مسؤولان مرتبط شهرستان در این همایش همکاری لازم را به عمل‌آورند.

علی بنی‌آدمی؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نطنز نیز از همکاری بی‌شائبه امام‌جمعه بادرود تشکر و اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از روز جمعه نهم مهر با شعار «همه باهم برای امنیت و آرامش» شروع و تا یک هفته با برگزاری برنامه‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار