علی اصغر صفری مسئول ستاد هفته دفا ع مقدس ناحیه مسلم بن عقیل(ع) گفت : عامل پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ،روحیه بسیجی است که امل:ولایتمداری،شهادت طلبی ،اخلاص در عمل ،از خود گذشتگی،دشمن ستیزی و فرهنگ جهاد می باشد.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۵۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ علی اصغر صفری مسئول هفته دفاع مقدس این ناحیه ضمن بیان عوامل پیروزی در دفاع مقدس گفت :هدف از برگزاری نمایشگاه یادیاران این است،که یاد وخاطره شهدا وایثارگران8سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم وفرهنگ غنی آن دوران که شامل اخلاق نیکو-اعتقادات عمیق مذهبی رزمندگان-روحیه ولایت پذیری-محبت و یاری رساندن به هم نوع است ؛ به نسل جدید ونسل های آینده سینه به سینه منتقل کنیم.

وی محوریت نمایشگاه هفته دفاع مقدس رادر منطقه 18 اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و افزود: این نمایشگاه که با محوریت جنگ نرم واقتصاد مقاومتی وسبک زندگی اسلامی وسیره شهدا برپا شده دارای 30غرفه می باشد.

صفری مهمترین عامل پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس روحیه بسیجی دانست که شامل:ولایتمداری،شهادت طلبی ،اخلاص در عمل ،از خود گذشتگی،دشمن ستیزی و فرهنگ جهاد می باشد.

شایان ذکر است ؛نمایشگاه یادیاران در بوستان قائم (عج)در منطقه 18 به همت ناحیه مسلم بن عقیل (ع)، شهرداری و سازمان بسیج کارگری همه روزه در هفته ی دفاع مقدس تا ساعت 22 پذیرای بازدید کنندگان بود.


ارسال نظرات