عباسی

عصر مذاکره با کدخدا تمام شده است

تحلیلگر مسایل سیاسی با تایکد بر این اصل که عصر مذاکره با کدخدا تمام شده گفت: اگر قرار شود به خاطر نیازمندی به سمت کفار برویم و آنها از ما شرط و شروط تبعیت بخواهند، این پاشنه آشیل و خط قرمز ماست.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۳۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکترحسن عباسی تحلیلگر مسایل سیاسی در فصل روشنگری که در ساوه برگزار شد با تاکید بر این مسئله که عصر مذاکره با کدخدا تمام شده، گفت: امروز دیگر عصر مذاکره با آمریکا تمام شده و عصر اجرای طرح تحول است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: طرح تحول در 140 زیر نظام توسط رهبری ده سال پیش اعلام شد؛ کارکرد دین قسط است زیرا زیبنده حکومت اسلامی فقر، فساد، فیش های نجومی و ... نیست.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز دیگر با توجه به سخنان مقام‌معظم رهبری زمان جهادکبیر و عدم پیروی از دشمن است، اگر قرار شود بخاطر نیازمندی به سمت کفار برویم و آنها از ما شرط و شروط تبعیت بخواهند این پاشنه آشیل و خط قرمز ماست.

عباسی در ادامه تصریح کرد: سیاست مورد نظر امام مسلمین، تحول در قوه ها و زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... است.

وی افزود: جنگ مذهبی منطقه به بیان خود کارشناسان غربی طرحی برای جنگ 30 ساله شیعه و سنی است تا همانند مسیحیت، نسل های جوان اسلام را قبول نکنند و تا سکولاریسم شروع شود، اگر این بازی به قم، ساوه و تهران رسید تعجب نکنید خطر بیخ گوش است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: در سایه فرهنگ ایثار و شهادت است که امروز رزمندگان جبهه حق در کشورهای لبنان، یمن، عراق، سوریه و بحرین و نیجریه در برابر دشمن می جنگند و فراتر از مرزهای جغرافیایی از ارزش های دینی و اعتقادی خود حراست می کنند.

عباسی ادامه داد: امروز هل من ناصر ولی امر مسلمین شکستن هیمنه دلار است، در دیدار با پاسداران رهبر معظم انقلاب خواستار به چالش کشیدن دلار شدند و دلیلش جنگ ارزی آمریکا است که در سال 90 موجب افت 40درصدی ارزش ریال شد.

وی افزود: آمریکا برجام را گروگان گرفته و برای اجرای آن شرایط می گذارد؛ خوب دولتمردان هم به راحتی کماندوهای آمریکا را آزاد نمی کردند و به بهانه رعایت سلسله مراتب، پول های بلوکه شده را به نوبت آزاد می کردند، در دیپلماسی و مذاکرات باید چیزی برای معامله داشت.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به زیاده خواهی آمریکا در پسابرجام بیان کرد: آنها با توافقFATFمی خواهند پولی را که در مجلس تصویب می شود و به ایران می آید را نظارت کنند تا چقدر بودجه دفاعی می شود که عربستان سعودی با سابقه حمایت از 70 گروه تروریستی بر ما نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت جهادکبیر اقتصادی افزود: در موردی که با وجود هشدار امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید از کفار تبعیت کردیم بانکداری ربوی بود.

وی افزود: مقام‌معظم رهبری چندین سال است که جنگ اقتصادی را گوشزد می کنند اما از سوی اقتصاددانان این مسئله پذیرفتنی نیست چراکه یک بانکدار انقلابی نداریم حالا که آنها نمی پذیرند نوبت امت اسلامی است.

عباسی با انتقاد از دولت با اشاره به جنگ ارزی آمریکا با روسیه، ایران و چین بخاطر ناتوانی در عمل نظامی گفت: شهریور سال گذشته که ما مشغول برجام بودیم جنگ ارزی بین آمریکا و چین رخ داد و در مدت 45 روز 40 درصد ارزش واحد پول چین نابود شد، روسیه در مدت 20 روز شکست خواهد خورد و ایران 24 ساعته شکست می خورد مگر اینکه مقاوم شویم.

وی افزود : اگر قواعد جنگ ارزی را ندانیم کشور به نابودی می رود؛ اندیشمندان آمریکایی طرح را عملی می کنند در صورتی که در بخش اقتصادی، آدم انقلابی مانند حسن باقری ها نداریم.

عباسی در پایان با تاکید بر اینکه خرید هواپیما برای کشور اولویت نیست، گفت:  اولویت خرید ۱۱۸ هواپما کجاست؟ زمانی که خروج هر میلیارد دلار ۱۰۰ شغل را به گفته خود اتحادیه اروپا از ما می‌گیرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات