علی بهادری در گفت‎و‎گو با «بسیج» عنوان کرد
بهادری گفت: در سازمان بسیج حقوق دانان نسبت به مسائل روز سیاسی و مباحث حقوقی، مواضع خودمان را اعلام می کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۳۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
علی بهادری، مسئول سازمان بسیج حقوق‎دانان در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره مختصر به عملکرد سازمان بسیج حقوقدانان گفت: بسیج حقوقدانان مجموعه‌ای پویا و فراگیر متشکل از حقوقدانان معتقد به انقلاب اسلامی و پایبند به ارزشهای دینی و داوطلب حضور در عرصه‌های مورد نیاز است و این تشکل بستر و سازوکار حضور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره برای تحقق اهداف کلی انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: جامعه مخاطبین سازمان گستره‌ای شامل حقوقدانان، قضات، وکلا، سردفتران، مدیران حقوقی، اساتید حقوق، دانشجویان و دانش آموختگان حقوق و همه مردم و نهادهای از حیث حقوقی می‌باشد.

بهادری با اشاره به اهداف سازمان بسیج حقوق دانان افزود: توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ و تفکر بسیجی در محیط‌های قضایی – حقوقی و علمی – پژوهشی کشور، افزایش توانمندی‌های تخصصی حقوقدانان و قضات کشور برای نقش آفرینی مؤثر در اجتماع، بسترسازی و تلاش برای تحقق و گسترش عدالت و دفاع از آزادی‌های مشروع صیانت از ارزش‌ها و مبانی نظری و جلوگیری از نفوذ اندیشه‌های انحرافی با تبیین مبانی حقوقی قضایی اسلام در چارچوب فقه جواهری ابعاد و سازوکار تخصصی لازم و همکاری با نهادهای ذیربط برای دفاع از اسلام و منافع جمهوری اسلامی در سطح داخلی و بین المللی و... از جمله ماموریت ها و اهداف سازمان بسیج حقوق دانان است.

مسئول سازمان بسیج حقوق‎دانان با بیان اینکه در سازمان بسیج حقوق دانان نسبت به مسائل روز سیاسی و مباحث حقوقی، مواضع خود را اعلام می کنند، افزود: تا به امروز در خصوص مواردی همچون FATF، ورود جدی داشته ایم و موارد را از طریق سایت رسمی سازمان، اعلام نموده ایم و در این خصوص گفتگوهای خوبی با حقوقدانان کشور تهیه و منتشر نموده ایم.
ارسال نظرات