خبرهای داغ:
مراسم افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی سراسر کشور، روز شنبه دهم مهر با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر آموزش و پرورش در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۹۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

مراسم افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی کشور در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با آغاز سال تحصیلی سال 96-95 و آغاز اردوهای راهیان نور مناطق جنوب دانش آموزان دوره متوسطه و همچنین در آستانه فرارسیدن ماه محرم، مراسم افتتاح اردوهای مذکور با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و نیز دانش آموزان منتخب از 6 استان کشور در قم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، 1500 دانش آموز دختر دوره متوسطه از استان های مرکزی، قم، سمنان، اصفهان، تهران و البرز، از عصرروز جمعه نهم مهر در قم حضور می یابند و صبح روز شنبه با اجتماع در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) و زیارت حرم نورانی آن حضرت، در مراسم افتتاح اردوهای دانش آموزی راهیان نور جنوب کشور شرکت می کنند.

بازدید از نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس، حضور در مسجد مقدس جمکران، بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم و حرکت پیاده از آن محل به سمت حرم حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دانش آموزان می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها