گزارش «بسیج» ازنمایشگاه یاد یاران که هم زمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد
در نمایشگاه یادیاران به مناسبت هفته دفاع مقدس از تولیدات و دست آوردهای ملی کارخانجات و واحد های صنعتی در زمان دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۸۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری بسیج، برگزاری نمایشگاه یاد یاران با همکاری سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ، شهرداری منطقه 18 و ناحیه ی مسلم ابن عقیل که با عنوان دفاع مقدس ، الگوی اقتصاد مقاومتی نام گذاری شد و از تولیدات و دست آوردهای ملی کارخانجات و واحد های صنعتی در زمان دفاع مقدس رونمایی شد.

شایان ذکر است، غرفه های این نمایشگاه متشکل از عناوینی هم چون شهدا مدافع حرم، حجاب و عفاف، معرفی تولیدات ملی که به دست کارگران میهن عزیزمان ساخته شده است، اختراعات و ابتکارات ، تهران در جنگ، پشتیبانی کارخانجات از جنگ، اعزام نیرو است؛ همچنین غرفه های فرهنگی این مجموعه به ویزیت رایگان قند و فشار خون، برش و دوخت چادر و ... می پردازند.

محمد رضا نقدی در این مراسم عزت، پیشرفت، امنیت،استقلال و شرافت ملت ایران را مدیون ایثار و گذشت شهدا دانست و گفت: 648 شهید کارگر استان تهران، خادمانی بودند که برای جان سپردن در راه حقیقت سر از پا نمی شناختند و اینجاست که حقیقتا انسان در مقابل این عزمت احساس حقارت می کند.

وی همچنین درباره ی خیانت های آمریکا افزود: تنها کشوری که در دفاع مقدس برای حمایت از صدام مستقیما نیرو ی نظامی وارد جنگ با ایران کرد آمریکا بود ؛ اگرچه سایر کشورها با کمک های نقدی، ارسال سلاح سبب رشد مزدوران شدند اما نمی توان خیانت های آمریکا را نادیده گرفت ؛ درست مثل اقدامات آل سعود ملعون علیه دولت یمن؛ آمریکا گمان کرد با هدف قرار دادن سکوهای نفتی و هواپیماهای مسافربری می تواند ایران را تسخیر کند اما ندانست که عشق به شهادت ، اخلاص و روح تعالی یافته ی رزمندگان ایرانی از تمام سنین، بالاتر و فراتر از آن است که لباس های زرهی یک مزدور آمریکایی توان مقابله با آن را پیدا کند و در نهایت این آمریکا بود که در 8 سال دفاع مقدس سیلی و تو دهنی محکمی از ایران خورد.



در پایان لازم به ذکر است این نمایشگاه همه روز تا ساعت 22 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.


ارسال نظرات