خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قهاوند:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: امروز دشمنان تلاش دارند تا به وسیله ابزارهای مدرن خود ایمان و معنویت جامعه را خدشه دار کنند و باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این توطئه‌ها را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۵۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح الله حسینی در مراسم تجلیل از کارمندان رزمنده قهاوند بیان داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های کسانی است که با توکل به خدا و تبعیت محض از حضرت امام خمینی(ره) بدون هیچ چشم‌داشت مادی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و مردانه از جان و مال و دین و خاک این میهن حفاظت و حراست کردند.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه امکانات و تجهیزات رزمندگان ما با دشمنان قابل قیاس نبود اما با ایمان راسخ به خداوند، اتحاد و همدلی توانستند افتخارآفرینی کنند.

فرمانده سپاه قهاوند تصریح کرد: امروز دشمنان تلاش دارند تا به وسیله ابزارهای مدرن خود همچون فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، نشریات و رسانه های وابسته ایمان و معنویت جامعه را خدشه دار کنند و باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این توطئه‌ها را خنثی کرد .

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی امروز قدرت، سلطه‌گری و تمام دستاوردهای استکبار جهانی را در دنیا از بین برده و تلاش دارد تا تمدن نوین اسلامی را در جهان پیاده کند.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند عنوان کرد: رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس تبعیت محض از ولایت فقیه بود و این یکی ازدرس های مهم دفاع مقدس برای ملت ایران و مسئولین نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار