خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش روحانیون تبریز سران واشنگتن و تل آویو را حامیان تسنن امریکایی و شیعه لندنی معرفی کرد.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۹۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهدشبستری با بیان اینکه استکبار تلاش دارد با ایجاد فرقه های ضاله و الحادی اعتقادات مسلمانان را خدشه دار کند، افزود: بیشترین این هجمه ها معطوف به شیعیان است.

وی با اشاره به اینکه بودجه هایی کلانی از طریق آل سعود در این راستا هزینه می شود و امریکا و اسرائیل نیز از آن حمایت می کنند، اظهار داشت: استکبار با این توطئه درصدد عوام فریبی است تا چهره مسلمنان را در جهان خشن معرفی کند.

آیت الله شبستری ترویج خرافه در قالب قمه زنی و استفاده از ابزار آلات نامناسب در عزاداری های محرم را از عناصر مهم تشیع لندنی عنوان کرد.
وی با تاکید به اینکه معرفی اسلام ناب محمدی (ص) و شیعه حقیقی از جمله رسالت های مهم و تعیین کننده روحانیون و وعاظ در ایام ماه محرم است، خاطرنشان کرد: روحانیون موظفند در این ایام نسبت به معروف ها و منکرهای اسلام ، موارد لازم را به آحاد مردم به ویژه جوانان به درستی تبیین و تشریح کنند.

امام جمعه تبریز از مبلغان دینی ماه محرم خواست تا با مطالعه کافی در منبرها حاضر شده و با بیان مطالب جدید، پاسخگوی شبهه های جوانان باشند.
آیت الله مجتهدشبستری پاسخگویی عالمانه به شبهات، بلاغت در بیان مطالب، دوری از پرخاشگری در برابر سئوال ها و شبهه های دینی مردم به خصوص جوانان را از جمله مواردی دانست که باید علما و روحانیون مبلغ در ماه محرم به آن ها توجه کنند.
وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب درباره انقلابی ماندن روحانیون، بیان کرد: امروز تلاش برای حفظ نظام جمهوری اسلامی بالاترین معروف ها است که در این زمینه روحانیون باید در منابر خود روشنگری کنند.

 

همایش روحانیون تبریز پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) این کلان شهر برگزار و در آن از جلد نخست کتاب «علمداران عاشورایی» شامل روایتی از رزمندگان و ایثارگران روحانی لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس است، رونمائی شد.

ارسال نظرات