نماینده مردم زنجان در گفتگو با «بسیج»:
بیگدلی گفت: این در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست که امکانات اولیه در روستا ها وجود نداشته باشد متأسفانه برخی از روستاها راه مناسب، آب و دیگر امکانات ندارند.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۸۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم محرومیت زدایی و رسیدگی مسئولین به مناطق محروم گفت: مشکلات و مسائل مناطق محروم آن قدر زیاد است که مطالبات و نیاز های مردم را جواب گو نیست؛ اما طی دو سه سال اخیر با توجه به فرمایشات رهبری و تأکید بر توجه به مناطق و احتیاجات محرومین اتفاقات خوبی افتاده است و امیدوارم همین این روند ادامه پیدا کند تا مردم از این معضلات و مشکلات رهایی پیدا کنند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات و معضلات شهرستان خدابنده عنوان کرد: در منطقه خدابنده علی رغم اینکه 30 سال از عمر انقلاب گذشته است نصف روستاها گاز ندارند این درحالی است که نعمت گاز نعمت خدادادی بوده و کشور ما صادرکننده گاز در منطقه است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست که امکانات اولیه در روستا ها وجود نداشته باشد متأسفانه برخی از روستاها راه مناسب، آب و دیگر امکانات ندارند و این از احتیاجات اولیه زندگی است و خواسته زیادی نیست.


ارسال نظرات