مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خبر داد؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: 180 نفر از بین سه هزار شرکت کننده در سطح استان به مرحله استانی رقابت ها راه یافتند که این افراد در روز پنجشنبه 8 مهرماه در محل امامزاده یحیی (ع) بصورت همزمان به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۷۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت السلام عبدالله واحدی در نشست خبری به مناسبت برگزاری مسابقات قرآن کریم استان سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان که در 9 رشته اظهار داشت: 180 نفر از بین سه هزار شرکت کننده در سطح استان به مرحله استانی رقابت ها راه یافتند که این افراد در روز پنجشنبه 8 مهرماه در محل امامزاده یحیی (ع) بصورت همزمان به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه این مسابقات روز چهارشنبه 7 مهر ساعت 20 در محل امامزاده یحیی (ع) سمنان و آیین اختتامیه نیز روز شنبه ساعت 20 باحضور مسئولان استانی و علاقمندان به قرآن در محل فرهنگسرای کومش برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: برترین های این مسابقه به مراحل کشوری و بین المللی راه پیدا می کنند

واحدی با اشاره به طرح ملی حفظ قرآن کریم، سهم استان سمنان از میزان تربیت یک میلیون قاری در کشور در مدت زمان 5 سال از زمان آغاز آن در سال 91 را 8 هزار نفر عنوان کرد و بیان داشت: تاپایان سال 94 در سطح استان سمنان 12 هزارو و 190 نفر برای این طرح ثبت نام کردند که نشان از علاقمند بودن مردم به قرآن کریم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها